Page 135 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 135
tovalna svetovalni pogovor, ukrep Ob nasilju dijaka do
nisem uspešna. Pogovor, priznanje svetovalni so dijaka,
dijaka, svetovalne službi, kjer so se pogovorili o dogod-
. vpleteni so bili povabljeni k vodstvu svetovalni ku. ni bilo
šole in službe. Ponavljajoče verbalno in
in starši s strani vodstva šole, razredni- psihično
ka in službi so dali želene rezultate. Pre-
izvajanje sankcij. Pogosti pogovori v pis na
služba pri razgovorih– ki so velikok-
si višjo oceno“– velikokrat sodeluje svetovalna rat tudi
šolska svetovalne službe ga ni Nasilje med vrstniki.
prevelikemu pritisku. s pomočjo Vključena
služba in starši. nimamo takšnega
so takoj vključeni razrednik, vodstvo svetovalna primera
šole delavki in ravnateljici. odvisno od
stopnje
dela, kar hoče. večina problemov se re- svetovalni službo, ravnateljem in starši. Na na-
ši pri ši šoli ni
delavke ter takoj in izrečen vzgojni
za verbalno nasilje in ga zelo hitro re- svetovalno ukrep. 135
šimo s delavka ju je večkrat soočila, poveda-
li sta
pravil o redu v učilnici. Pogovor dijaka in svetovalne služba Ne poznam primera nasilja na
šoli. Ne
neprimernih fotografij prišli v konflikt. Svetovalna službo in vodstvom šole ter ustrezno
vzgojno
Obravnavo nasilnega dijaka je prevzela svetovalna delavka se je z dijaki pričela ukvarjati v
. Pogovor dijaka z učiteljem, svetovalno služba. Dijakinje so opravile pogovor v
razrednikom, Svetovalna
Konflikt v razredu med dvema svetovalna službi in dobile vzgojni ukrep. Sta-
skupinama. svetovalni nje se je
Verbalno nasilje nad učiteljem je delavko in razrednikom). Hitrejši
obravnavala postopek
služba. Dijakinje so opravile pogovor v delavke, razrednika in staršev je fanta
delavko. Dijak ni bil izključen kljub
do priznanja krivde(razgovor z svetovalno
ravnateljico, služba–starši –dijak–učitelj–vzgoj-
ni ukrep
ukrepih. Dobro sodelovanje ravnateljice, svetovalne služba, vodstvo ter starši ko se učite-
lji ne
, a je dejanje ponovil. Dobro sodelova- svetovalno služba, pomočnik ravnateljica, razre-
nje s dnik in
! Verbalno nadlegovanje dijaka svetovalna
pogovor–
med učitelji, se zazna problem, vključi se svetovalna
službo ne rečem nič. Ob konfliktih se svetovalna
aktivira
priloga b
nisem uspešna. Pogovor, priznanje svetovalni so dijaka,
dijaka, svetovalne službi, kjer so se pogovorili o dogod-
. vpleteni so bili povabljeni k vodstvu svetovalni ku. ni bilo
šole in službe. Ponavljajoče verbalno in
in starši s strani vodstva šole, razredni- psihično
ka in službi so dali želene rezultate. Pre-
izvajanje sankcij. Pogosti pogovori v pis na
služba pri razgovorih– ki so velikok-
si višjo oceno“– velikokrat sodeluje svetovalna rat tudi
šolska svetovalne službe ga ni Nasilje med vrstniki.
prevelikemu pritisku. s pomočjo Vključena
služba in starši. nimamo takšnega
so takoj vključeni razrednik, vodstvo svetovalna primera
šole delavki in ravnateljici. odvisno od
stopnje
dela, kar hoče. večina problemov se re- svetovalni službo, ravnateljem in starši. Na na-
ši pri ši šoli ni
delavke ter takoj in izrečen vzgojni
za verbalno nasilje in ga zelo hitro re- svetovalno ukrep. 135
šimo s delavka ju je večkrat soočila, poveda-
li sta
pravil o redu v učilnici. Pogovor dijaka in svetovalne služba Ne poznam primera nasilja na
šoli. Ne
neprimernih fotografij prišli v konflikt. Svetovalna službo in vodstvom šole ter ustrezno
vzgojno
Obravnavo nasilnega dijaka je prevzela svetovalna delavka se je z dijaki pričela ukvarjati v
. Pogovor dijaka z učiteljem, svetovalno služba. Dijakinje so opravile pogovor v
razrednikom, Svetovalna
Konflikt v razredu med dvema svetovalna službi in dobile vzgojni ukrep. Sta-
skupinama. svetovalni nje se je
Verbalno nasilje nad učiteljem je delavko in razrednikom). Hitrejši
obravnavala postopek
služba. Dijakinje so opravile pogovor v delavke, razrednika in staršev je fanta
delavko. Dijak ni bil izključen kljub
do priznanja krivde(razgovor z svetovalno
ravnateljico, služba–starši –dijak–učitelj–vzgoj-
ni ukrep
ukrepih. Dobro sodelovanje ravnateljice, svetovalne služba, vodstvo ter starši ko se učite-
lji ne
, a je dejanje ponovil. Dobro sodelova- svetovalno služba, pomočnik ravnateljica, razre-
nje s dnik in
! Verbalno nadlegovanje dijaka svetovalna
pogovor–
med učitelji, se zazna problem, vključi se svetovalna
službo ne rečem nič. Ob konfliktih se svetovalna
aktivira
priloga b