Page 137 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 137
tovalna svetovalne službe – napotitev na svetovanje v
, dijaki, razgovor s starši. Vključitev zunanjo
služba, starši, ravnateljica starši so
na šoli pozitivno rešujemo težave svetovalna
razrednik, služba – ravnatelj Nasilnega dijaka,
ki je
, izključitev sodelovanje razrednik – star- svetovalna delavki spremeni svoje obnašanje.
ši – Kadar
službe (ter seveda razrednika) in ni-
. Kadar dijak na osnovi obravnave pri svetovalni so bile
služba je sklicala razgovor – najprej
so se reševale v sodelovanju ravnate- svetovalne 137
lja in Svetovalna službe in vodstva šole, takojšnje
sta dijakinjo risali v neprimernih po- svetovalne
zah ipd. svetovalno delavko, starši so bili uspešni. Nimam
je nasilje na hodniku zaznala, hitra svetovalna
reakcija svetovalne služba sta takoj odreagirala.
nasilja, ki ga ne bi ustrezno rešili Pogo- svetovalna Ravnateljica
vori s svetovalno službe nevzgojenost, nepoznavanje
ne tajnice, ne nikogar drugega. Vodstvo svetovalna bontona,
in služba in nam je tudi vedno v veliko
verbalnem nasilju nad njim. Aktivno pomoč.
ukrepanje službo in vodstvom šole. Pomanjkljive
na naši šoli skoraj vedno zelo dobro re-
šuje naša služba in vodstvo šole, s starši in
, posredovanje informacij, pogovor uči- dijakinjama
telja s službo, razrednikom, starši. Dogovor o
ukrep. V postopek sta se takoj vključili služba in vodstvo šole. Opravljeni so
bili
. Temeljit pogovor z vpletenimi dijaki, svetovalno delavka z vsemi opravili pogovor in
. V reševanje se je vključil razrednik, svetovalna dosegli
delavka sta se takoj odzvale na nasi-
. Takoj po dogodku smo razrednik, rav- svetovalna lje in ga
natelj in delavka, pokliče se starše in dosledno
ga dopušča ali celo spodbuja. Ravnate- svetovalna delavka sta se pogovorila z dijakoma,
ljica in ki sta
službo, vodstvom, dijakom, razredni-
fizičnega nasilja nad sošolci se takoj svetovalna kom in
vključi služba z zunanjimi institucijami ter
starši.
bil nikoli vpleten v tak problem Učitelj in svetovalna službo in vodstvom šole. vse problem,
ki jih
pogovori. Nato izvedemo razgovor s svetovalno
starši, svetovalna
o nadaljnjih ukrepih in kaznih, sodelo- svetovalno
vala je
spomnim primera. razgovori z dijaki,
starši,
priloga b
, dijaki, razgovor s starši. Vključitev zunanjo
služba, starši, ravnateljica starši so
na šoli pozitivno rešujemo težave svetovalna
razrednik, služba – ravnatelj Nasilnega dijaka,
ki je
, izključitev sodelovanje razrednik – star- svetovalna delavki spremeni svoje obnašanje.
ši – Kadar
službe (ter seveda razrednika) in ni-
. Kadar dijak na osnovi obravnave pri svetovalni so bile
služba je sklicala razgovor – najprej
so se reševale v sodelovanju ravnate- svetovalne 137
lja in Svetovalna službe in vodstva šole, takojšnje
sta dijakinjo risali v neprimernih po- svetovalne
zah ipd. svetovalno delavko, starši so bili uspešni. Nimam
je nasilje na hodniku zaznala, hitra svetovalna
reakcija svetovalne služba sta takoj odreagirala.
nasilja, ki ga ne bi ustrezno rešili Pogo- svetovalna Ravnateljica
vori s svetovalno službe nevzgojenost, nepoznavanje
ne tajnice, ne nikogar drugega. Vodstvo svetovalna bontona,
in služba in nam je tudi vedno v veliko
verbalnem nasilju nad njim. Aktivno pomoč.
ukrepanje službo in vodstvom šole. Pomanjkljive
na naši šoli skoraj vedno zelo dobro re-
šuje naša služba in vodstvo šole, s starši in
, posredovanje informacij, pogovor uči- dijakinjama
telja s službo, razrednikom, starši. Dogovor o
ukrep. V postopek sta se takoj vključili služba in vodstvo šole. Opravljeni so
bili
. Temeljit pogovor z vpletenimi dijaki, svetovalno delavka z vsemi opravili pogovor in
. V reševanje se je vključil razrednik, svetovalna dosegli
delavka sta se takoj odzvale na nasi-
. Takoj po dogodku smo razrednik, rav- svetovalna lje in ga
natelj in delavka, pokliče se starše in dosledno
ga dopušča ali celo spodbuja. Ravnate- svetovalna delavka sta se pogovorila z dijakoma,
ljica in ki sta
službo, vodstvom, dijakom, razredni-
fizičnega nasilja nad sošolci se takoj svetovalna kom in
vključi služba z zunanjimi institucijami ter
starši.
bil nikoli vpleten v tak problem Učitelj in svetovalna službo in vodstvom šole. vse problem,
ki jih
pogovori. Nato izvedemo razgovor s svetovalno
starši, svetovalna
o nadaljnjih ukrepih in kaznih, sodelo- svetovalno
vala je
spomnim primera. razgovori z dijaki,
starši,
priloga b