Page 120 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 120
Sošolci
. Učenec, ki je že večkrat izvajal nasi- sošolci je bil samo opozorjen, čeprav bi mu mo-
lje nad ral biti
. Sledila je restitucija Večkratno nasi- sošolci v času odmora, ki se začne z igro, teka-
lje nad njem po
po hodnikih, končalo pa se je že s sošolca . Preveč pogovorov z učencem, premi-
poškodbo li ukrepi
prenehal s temi dejanji) otrok je bil na- sošolca , pa je bil poslan domov (ne le enkrat)
silen do Takega
) in načrtovanje fizičnega obračunava- sošolci , ustrahovanje razreda, po 3 tednih
nja med jalovih
dobro. neopravičeno izostajanje nasi- sošolcem Kar nekaj je takih problemov, ki jih
lje nad dobro
, češ, zakaj pa ne dobijo ukrepa tudi sošolci . nimamo učenec je večkrat odrinjen iz
ostali skupine,
je večkrat odrinjen iz skupine, nekateri sošolci se občasno nasilno vedejo nad njim,
sam pri
120 , ker se ni do konca raziskalo, kdo od sošolcev je to storil. Učenca smo odstranili od po-
dveh uka ter
Učenec se je umiril. Učenec naj bi bil na- sošolcev , zato, ker ni mogel biti v razredu pri
silen do pouku,
neprimeren besednjak. Učenec stalno sošolce , se nad njimi verbalno znaša, a noben
izziva pogovor
drugega. učenec že vseh 8 let maltretira sošolce in druge učence šole ter dela probleme
tudi med
neprimerne besede, pretepa določene sošolce , vendar se mu ne izreče vzgojnega
ukrepa v
pouku. V svojem razredu smo primer na- sošolcem reševali tako, da smo za pomoč zapro-
silja nad sili tudi
učitelja na socialnih omrežjih; kazen: sošolcu , ki ima težave z učenjem. učenec je do-
pomoč bil naloge
šole; ukrep je zalegel Nasilje – pretep sošolci – razredničarka in svetovalna delav-
med ka sta
izzveneli. Učenec se je nasilno obna- sošolcev , metal predmete tudi v učitelje. Po vseh
šal do
z neprimernim vedenjem, preklinja- sošolci in učitelji, motenjem pouka, dobi prvi
njem nad vzgojni
, da njegovo ravnanje ni napačno in tu- sošolcem , sošolkam sporoča, da tudi oni lahko
di ostalim enako
njim in njegovim obnašanjem, žali uči- sošolce . In ne dela nalog, ki jih more naredi-
telja in ti med
v uri in pol. Učenec je vršil fizično nasi- sošolci , mi smo pomagali dotičnemu, star-
lje nad ši niso
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
. Učenec, ki je že večkrat izvajal nasi- sošolci je bil samo opozorjen, čeprav bi mu mo-
lje nad ral biti
. Sledila je restitucija Večkratno nasi- sošolci v času odmora, ki se začne z igro, teka-
lje nad njem po
po hodnikih, končalo pa se je že s sošolca . Preveč pogovorov z učencem, premi-
poškodbo li ukrepi
prenehal s temi dejanji) otrok je bil na- sošolca , pa je bil poslan domov (ne le enkrat)
silen do Takega
) in načrtovanje fizičnega obračunava- sošolci , ustrahovanje razreda, po 3 tednih
nja med jalovih
dobro. neopravičeno izostajanje nasi- sošolcem Kar nekaj je takih problemov, ki jih
lje nad dobro
, češ, zakaj pa ne dobijo ukrepa tudi sošolci . nimamo učenec je večkrat odrinjen iz
ostali skupine,
je večkrat odrinjen iz skupine, nekateri sošolci se občasno nasilno vedejo nad njim,
sam pri
120 , ker se ni do konca raziskalo, kdo od sošolcev je to storil. Učenca smo odstranili od po-
dveh uka ter
Učenec se je umiril. Učenec naj bi bil na- sošolcev , zato, ker ni mogel biti v razredu pri
silen do pouku,
neprimeren besednjak. Učenec stalno sošolce , se nad njimi verbalno znaša, a noben
izziva pogovor
drugega. učenec že vseh 8 let maltretira sošolce in druge učence šole ter dela probleme
tudi med
neprimerne besede, pretepa določene sošolce , vendar se mu ne izreče vzgojnega
ukrepa v
pouku. V svojem razredu smo primer na- sošolcem reševali tako, da smo za pomoč zapro-
silja nad sili tudi
učitelja na socialnih omrežjih; kazen: sošolcu , ki ima težave z učenjem. učenec je do-
pomoč bil naloge
šole; ukrep je zalegel Nasilje – pretep sošolci – razredničarka in svetovalna delav-
med ka sta
izzveneli. Učenec se je nasilno obna- sošolcev , metal predmete tudi v učitelje. Po vseh
šal do
z neprimernim vedenjem, preklinja- sošolci in učitelji, motenjem pouka, dobi prvi
njem nad vzgojni
, da njegovo ravnanje ni napačno in tu- sošolcem , sošolkam sporoča, da tudi oni lahko
di ostalim enako
njim in njegovim obnašanjem, žali uči- sošolce . In ne dela nalog, ki jih more naredi-
telja in ti med
v uri in pol. Učenec je vršil fizično nasi- sošolci , mi smo pomagali dotičnemu, star-
lje nad ši niso
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji