Page 160 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 160
je zaposlen v Centru za kontrolo kakovosti in preverjanje znanja pod okriljem
Ministrstva za šolstvo, mlade in znanost v Bolgariji, kjer je bil zadolžen za po-
dročje psihometrije in analiz nacionalnih preverjanj znanj. Od leta 2008 je bil
zaposlen v International Association for the Evaluation of Educational Achieve-
ment – Data Processing and Research Centre (IEA-DPC) v Hamburgu (Nemčija),
kjer je bil zadnja tri leta namestnik vodje oddelka za raziskovanje in analize. Za-
tem se je preselil v Slovenijo, kjer je delno zaposlen na Pedagoškem inštitutu,
delno pa kot ustanovitelj International Educational Research and Evaluation
Institute (INERI). Njegova raziskovalna področja so predvsem naslednja: bralna
pismenost, matematična in naravoslovna pismenost, državljanska vzgoja, IKT
v izobraževanju, metodologija mednarodnih raziskav znanja in mednarodnih
primerjalnih študij ter psihometrija.
160
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
Ministrstva za šolstvo, mlade in znanost v Bolgariji, kjer je bil zadolžen za po-
dročje psihometrije in analiz nacionalnih preverjanj znanj. Od leta 2008 je bil
zaposlen v International Association for the Evaluation of Educational Achieve-
ment – Data Processing and Research Centre (IEA-DPC) v Hamburgu (Nemčija),
kjer je bil zadnja tri leta namestnik vodje oddelka za raziskovanje in analize. Za-
tem se je preselil v Slovenijo, kjer je delno zaposlen na Pedagoškem inštitutu,
delno pa kot ustanovitelj International Educational Research and Evaluation
Institute (INERI). Njegova raziskovalna področja so predvsem naslednja: bralna
pismenost, matematična in naravoslovna pismenost, državljanska vzgoja, IKT
v izobraževanju, metodologija mednarodnih raziskav znanja in mednarodnih
primerjalnih študij ter psihometrija.
160
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji