Page 164 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 164
Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski
Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne
pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016)
Strokovna monografija
Digitalna knjižnica
Uredniški odbor: Igor Ž. Žagar (Educational Research Institute & University of Primorska),
Jonatan Vinkler (University of Primorska), Janja Žmavc (Educational Research Institute),
Alenka Gril (Educational Research Institute)
Zbirka: Documenta, 15
Glavni in odgovorni urednik: Igor Ž. Žagar
Recenzenta: Janja Žmavc, Mitja Sardoč
Oblikovanje, prelom in digitalna objava: Jonatan Vinkler
Založnik: Pedagoški inštitut
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Ljubljana 2020
Za založnika: Igor Ž. Žagar
ISBN 978-961-270-318-9 (pdf )
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-318-9.pdf
ISBN 978-961-270-319-6 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-319-6/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-318-9
© 2020 Pedagoški inštitut/Educational Research Institute
Aktivnosti v okviru projekta 'Evalvacija in spremljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega sistema s pomočjo
mednarodnih raziskav in študij' omogoča sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije
in Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani
COBISS.SI-ID=304882432
ISBN 978-961-270-318-9 (pdf )
ISBN 978-961-270-319-6 (html)
   159   160   161   162   163   164   165   166