Page 263 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 263
o avtorjih
verze v Ljubljani, kjer pripravlja doktorsko disertacijo s področja edukacij-
skih ved in feministične teorije.
Ana Mladenović finished her master's degree in Sociology at the Faculty of
Social Sciences in Ljubljana. Since 2016 she is an early stage researcher at
Educational Research Institute and continues her studies at Faculty of Edu-
cation in Ljubljana, where she is writing her PhD dissertation in the field of
education and feminist theory.
Katarina Pajer Povh je ravnateljica OŠ Tončke Čeč že sedmo leto. Že prej je
kot učiteljica na šoli delala z različnimi populacijami na šoli – tako nadar-
jenimi učenci kot tudi z učenci s posebnimi potrebami in stremela k temu,
da so vsi napredovali na močnih področjih. Spodbujala je ustvarjalnost že
pri učencih in tudi kot pedagoški vodja na šoli se trudi, da so učitelji pri
svojem delu kreativni, uporabljajo sodobne metode poučevanje in sledijo
napredku, predvsem pa da so osredotočeni na učence, pri katerih razvijajo
močna področja in talente, da se ob koncu šolanja na osnovni šoli razvijejo
v mladostnike, ki vedo, kaj želijo in poznajo tudi pot. Poleg želje po oboga-
titvi šole z novimi metodami si želi tudi mednarodnega sodelovanja in kre-
pitve sodelovanja z različnimi izobraževalnimi ustanovami.
Katarina Pajer Povh is the head of the elementary school Tončka Čeč for
the seventh year. Already as a teacher at school, she worked with different
populations at school - gifted pupils, as well as students with special needs,
and has been striving to make everyone progress in their strong areas. She
has encouraged creativity in pupils and as a pedagogical leader at school;
she is supporting teachers to be creative in their work, to teach with mod-
ern teaching methods and above all focusing on students and their talents.
In addition to the desire to enrich the school with new methods, she be-
lieves in international cooperation and looking to strengthening coopera-
tion with various educational institutions.
Neža Pajnič je po zaključenem študiju ekonomije prevzela nacionalno ko-
ordinacijo programa Erasmus. Deset let je v vlogi nacionalne koordinato-
rice skrbela za izvajanje mobilnosti v visokem šolstvu, nato je svojo kari-
erno pot razširila na področje poklicnega izobraževanja in usposabljanja
in nadalje tudi prevzela koordinacijo in vodenje celotnega evropskega pro-
grama Vseživljenjsko učenje in kasneje tudi programa Erasmus+ v Sloveni-
ji. Preko svojega dela na CMEPIUS-u spremlja razvoj področja izobraževa-
nja in usposabljanja po celi vertikali tako na nacionalnem nivoju kot tudi
263
verze v Ljubljani, kjer pripravlja doktorsko disertacijo s področja edukacij-
skih ved in feministične teorije.
Ana Mladenović finished her master's degree in Sociology at the Faculty of
Social Sciences in Ljubljana. Since 2016 she is an early stage researcher at
Educational Research Institute and continues her studies at Faculty of Edu-
cation in Ljubljana, where she is writing her PhD dissertation in the field of
education and feminist theory.
Katarina Pajer Povh je ravnateljica OŠ Tončke Čeč že sedmo leto. Že prej je
kot učiteljica na šoli delala z različnimi populacijami na šoli – tako nadar-
jenimi učenci kot tudi z učenci s posebnimi potrebami in stremela k temu,
da so vsi napredovali na močnih področjih. Spodbujala je ustvarjalnost že
pri učencih in tudi kot pedagoški vodja na šoli se trudi, da so učitelji pri
svojem delu kreativni, uporabljajo sodobne metode poučevanje in sledijo
napredku, predvsem pa da so osredotočeni na učence, pri katerih razvijajo
močna področja in talente, da se ob koncu šolanja na osnovni šoli razvijejo
v mladostnike, ki vedo, kaj želijo in poznajo tudi pot. Poleg želje po oboga-
titvi šole z novimi metodami si želi tudi mednarodnega sodelovanja in kre-
pitve sodelovanja z različnimi izobraževalnimi ustanovami.
Katarina Pajer Povh is the head of the elementary school Tončka Čeč for
the seventh year. Already as a teacher at school, she worked with different
populations at school - gifted pupils, as well as students with special needs,
and has been striving to make everyone progress in their strong areas. She
has encouraged creativity in pupils and as a pedagogical leader at school;
she is supporting teachers to be creative in their work, to teach with mod-
ern teaching methods and above all focusing on students and their talents.
In addition to the desire to enrich the school with new methods, she be-
lieves in international cooperation and looking to strengthening coopera-
tion with various educational institutions.
Neža Pajnič je po zaključenem študiju ekonomije prevzela nacionalno ko-
ordinacijo programa Erasmus. Deset let je v vlogi nacionalne koordinato-
rice skrbela za izvajanje mobilnosti v visokem šolstvu, nato je svojo kari-
erno pot razširila na področje poklicnega izobraževanja in usposabljanja
in nadalje tudi prevzela koordinacijo in vodenje celotnega evropskega pro-
grama Vseživljenjsko učenje in kasneje tudi programa Erasmus+ v Sloveni-
ji. Preko svojega dela na CMEPIUS-u spremlja razvoj področja izobraževa-
nja in usposabljanja po celi vertikali tako na nacionalnem nivoju kot tudi
263