Page 260 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 260
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju
plomski študij z doktorsko disertacijo z naslovom Učiteljev profesionalni
razvoj in njegov pomen za pouk v osnovni šoli in gimnaziji. Objavila je več
kot sedemdeset znanstvenih del na različnih področjih, med drugim stro-
kovni razvoj učiteljev, didaktične metode in medkulturne kompetence. Re-
cenzirala je strokovne publikacije (učbenike) in članke v revijah na podro-
čju pedagogike.
Dr. Marija Javornik Krečič is an Associate Professor at the Department of
Pedagogy, Faculty of Arts, University of Maribor. She acquired doctoral de-
gree in 2006 with a thesis entitled Teacher’s Professional Development and
Its Importance for Teaching in Primary and Grammar Schools. She has
published over seventy scientific works in areas such as teachers’ profes-
sional development, didactic methods and intercultural competencies. She
has also reviewed professional publications (course books) and articles for
education journals.
Dr. Andrej Kirbiš je izredni profesor za sociologijo na Filozofski fakulte-
ti Univerze v Mariboru, kjer poučuje na dodiplomskem in podiplomskem
študiju. Je soustanovitelj in član Centra za raziskovanje postsocialističnih
družb (CePSS) in (so)soavtor številnih znanstvenih del, med drugim o po-
litični kulturi in participaciji, demokratični konsolidaciji in spremembah
vrednot v postkomunističnih družbah, o zdravju mladih, življenjskih slo-
gih in kulturnih praksah, s posebnim poudarkom na meddržavni primer-
jalni perspektivi.
Dr. Andrej Kirbiš is an Associate Professor of Sociology at the Faculty of
Arts, University of Maribor, Slovenia, where he teaches undergraduate and
postgraduate students. He is also a co-founder and a member of the Center
for the Study of Post-Socialist Societies (CePSS). He has authored and co-au-
thored numerous scientific works on, among others, political culture and
participation, democratic consolidation and value change in post-commu-
nist Europe, youth outcomes, health, lifestyles, and cultural practices, with
a particular focus on comparative perspective.
As. Marjan Kos je asistent na katedri za ustavno pravo Pravne fakultete
Univerze v Ljubljani in doktorski študent te fakultete. Raziskuje na podro-
čju ustavnega in evropskega ustavnega prava, ter je mentor študentske eki-
pe fakultete na regionalnem moot court tekmovanju iz poznavanja Evrop-
ske konvencije za varstvo človekovih pravic.
260
plomski študij z doktorsko disertacijo z naslovom Učiteljev profesionalni
razvoj in njegov pomen za pouk v osnovni šoli in gimnaziji. Objavila je več
kot sedemdeset znanstvenih del na različnih področjih, med drugim stro-
kovni razvoj učiteljev, didaktične metode in medkulturne kompetence. Re-
cenzirala je strokovne publikacije (učbenike) in članke v revijah na podro-
čju pedagogike.
Dr. Marija Javornik Krečič is an Associate Professor at the Department of
Pedagogy, Faculty of Arts, University of Maribor. She acquired doctoral de-
gree in 2006 with a thesis entitled Teacher’s Professional Development and
Its Importance for Teaching in Primary and Grammar Schools. She has
published over seventy scientific works in areas such as teachers’ profes-
sional development, didactic methods and intercultural competencies. She
has also reviewed professional publications (course books) and articles for
education journals.
Dr. Andrej Kirbiš je izredni profesor za sociologijo na Filozofski fakulte-
ti Univerze v Mariboru, kjer poučuje na dodiplomskem in podiplomskem
študiju. Je soustanovitelj in član Centra za raziskovanje postsocialističnih
družb (CePSS) in (so)soavtor številnih znanstvenih del, med drugim o po-
litični kulturi in participaciji, demokratični konsolidaciji in spremembah
vrednot v postkomunističnih družbah, o zdravju mladih, življenjskih slo-
gih in kulturnih praksah, s posebnim poudarkom na meddržavni primer-
jalni perspektivi.
Dr. Andrej Kirbiš is an Associate Professor of Sociology at the Faculty of
Arts, University of Maribor, Slovenia, where he teaches undergraduate and
postgraduate students. He is also a co-founder and a member of the Center
for the Study of Post-Socialist Societies (CePSS). He has authored and co-au-
thored numerous scientific works on, among others, political culture and
participation, democratic consolidation and value change in post-commu-
nist Europe, youth outcomes, health, lifestyles, and cultural practices, with
a particular focus on comparative perspective.
As. Marjan Kos je asistent na katedri za ustavno pravo Pravne fakultete
Univerze v Ljubljani in doktorski študent te fakultete. Raziskuje na podro-
čju ustavnega in evropskega ustavnega prava, ter je mentor študentske eki-
pe fakultete na regionalnem moot court tekmovanju iz poznavanja Evrop-
ske konvencije za varstvo človekovih pravic.
260