Page 279 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 279
nsko in stvarno kazalo

A teorije argumentacije 148
zadostnost 164, 190
actio/predstavitev 37, 38, 41 argumentacija 40, 53, 58, 61, 63, 64,
Anscombre 267 67, 72, 78, 79, 133, 134, 135, 136, 137,
argument 24, 29, 32, 33, 34, 39, 42, 140, 141, 142, 148, 150, 152, 153, 156,
157, 160, 165, 235, 242, 255
45, 52, 57, 62, 78, 79, 133, 134, 137, argumentacija, multimodalna 231
139, 140, 143, 148, 149, 151, 157, 161 argumentacija, veljavnost 62, 161,
argumentativna analiza 122, 130, 134, 162, 164, 188
argumentacija, vizualna 207, 208,
141 209, 211, 222, 231, 234
argumentativna oblika 146, 147 argumentacija v jeziku 193
argumentativna teorija 135 Argyle 37, 267
argumentativna usmeritev 122 Aristotel 23, 24, 32, 33, 38, 46, 57, 58,
argumentativni indikator 138, 149 59, 60, 69, 70, 84, 153, 154, 155, 161,
argumentativni modifikator 122, 123 235, 243, 260, 267
argumentativni niz 193, 196, 197, 204, Austin 236, 237, 238, 239, 240, 256,
267
205, 206 avtoriteta 59, 65, 66, 68, 71, 73, 77,
argumentativni veznik 138, 139 95, 179
argumentativni vzorec 33, 188, 190
relevantnost 163, 164, 189 B
sprejemljivost 162, 163, 164, 189, 242,
Bahtin 199, 200, 267
257
standardizacija 141, 148, 149, 151
struktura 153

279
   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284