Page 83 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 83
neoliberalni prevzem feminističnega opolnomočenja in retroseksizem

Ringrose, Jessica. »Successful Girls? Complicating Post-Feminist, Neoliberal
Discourses of Educational Achievement and Gender Equality.« Gender
and Education 19, št. 4 (2007): 471–489.

Šribar, Renata. »Zaklinjanje feminizma s »post«: realitetni učinki praznega
označevalca.« Šolsko polje 23, št. 5/6 (2012): 121–132.

Vendramin, Valerija in Marjan Šimenc. »Preizkušanje enakosti med spoli v
izobraževanju : uspešnost ter neoliberalni in postfeministični diskurzi.«
Šolsko polje 27, št. 5/6 (2016): 195–206.

Vendramin, Valerija. »Postfeminizem: nova doba, stare težave (in kaj to po-
meni za vzgojo in izobraževanje).« Šolsko polje 23, št. 5/6 (2012): 111–120.

Viri

Freeman, Hadley. »From Shopping to Naked Selfies: How »Empowerment«
Lost its Meaning.« Guardian, 19. april 2016. https://www.theguardian.
com/world/2016/apr/19/from-shopping-to-naked-selfies-how-empower-
ment-lost-its-meaning-feminism (10. 1. 2018)

Petherick, Anna. »Gains in Women’s Rights Haven't Made Women Happier.
Why is That?« Guardian, 18.maj 2016 https://www.theguardian.com/li-
feandstyle/2016/may/18/womens-rights-happiness-wellbeing-gender-gap
(28. 2. 2018)

83
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88