Page 244 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 244
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

tih in vidnih) ter spodbujanje k implementaciji usvojenega znanja, kompe-
tenc in veščin v lastno pedagoško prakso. Seveda pa učitelj ni le del svojega
razreda, ki ga poučuje, temveč tudi del šole in širše skupnosti, zato je po-
membno, da znanje širi in deli tudi izven svojega razreda. V tem primeru
govorimo o širši diseminaciji projektnih rezultatov, ki na dolgi rok prinese-
jo tudi učinke na sistemski oziroma nacionalni ravni.

Literatura

Flores Assunção, Maria, R. Rajala, A. M. Veiga Simao, A. Tornberg, V. Petro-
vić, I. Jerković. »Learning at Work. Potential and limits for professional
development.« V Making a Difference. Challenges for Teachers, Teaching
and Teacher Education, ur. John Butcher in Lorraine McDonald, 141–156.
Rotterdam/Taipei: Sense Publisher, 2007.

Klemenčič, Eva. Vmesno nacionalno poročilo o implementaciji in učinkih pro-
grama Erasmus+. Ljubljana: CMEPIUS, 2017.

Krek, Janez in Mira Metljak. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. Ljubljana: Zavod za šolstvo, 2011.

Lenc, Andreja., M. Žagar Pečjak, U. Šraj in M. Abramič. Študija učinkov pro-
grama e Twinning na šolsko izobraževanje v Sloveniji. Ljubljana: CME-
PIUS, 2016.

Marentič Požarnik, Barica. »Profesionalizacija izobraževanja učiteljev – nujna
predpostavka uspešne prenove«. Vzgoja in izobraževanje 31, št. 4 (2000a):
4–11.

Obran, Monika in Milena Ivanuš Grmek. »Profesionalni razvoj učiteljev razre-
dnega pouka«. Revija za elementarno izobraževanje 1, (2010): 19–32.

Pajnič, Neža, Andreja Lenc in Urška Šraj. »Razvoj evropskih programov sode-
lovanja na področju izobraževanja in usposabljanja ter učinki teh aktiv-
nosti«. Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2, št. 37 (2017):135–158.

Sentočnik, Sonja. Študija učinkov programa Vseživljenjsko učenje na osnovno
in srednješolsko izobraževanje z vidika nacionalnih prioritet. Ljubljana:
CMEPIUS, 2013.

Sporočilo Komisije Svetu in Evropskemu parlamentu. Izboljšanje kakovosti iz-
obraževanja učiteljev, 2007. https://publications.europa.eu/sl/publication-
-detail/-/publication/1470f875-50bb-4331-a41d-9f1783d1b09c/language-sl.

Valentič Zuljan, Milena. »Modeli in načela učiteljevega profesionalnega razvo-
ja.« Sodobna pedagogika 52, št. 2 (2001):122–141.

244
   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249