Page 120 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 120
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

skimi programi, ki so različno aktivni v svojih prizadevanjih po večji (ka-
kovosti v) internacionalizaciji.

Tudi sama internacionalizacija je namreč kompleksen in spremenljiv
koncept, zato do danes še niso bili razviti univerzalni standardi, ki bi omo-
gočali njeno ocenjevanje znotraj različnih visokošolskih kontekstov (Be-
erkens et al., 2010). De Boer et al. (2012) so zato zastavili pomembno vpra-
šanje: ali tudi v prihodnje razvijati ločene modele ocenjevanja in merjenja
kakovosti internacionalizacije ali jih vključiti znotraj rednih postopkov za-
gotavljanja kakovosti (ibid., 50).

Literatura

Aerden, Axel. Frameworks for the Assessment of Quality in Internationalisation
(ECA Occasional Paper). The Hague: ECA, 2015.

Beerkens, Eric, Uwe Brandenburg, Nico Evers, Adinda van Gaalen, Hannah
Leichsenring in Vera Zimmermann. Indicator Projects on International-
isation: Approaches, Methods and Findings: A report in the context of the
European project »Indicators for Mapping & Profiling Internationalisa-
tion« (IMPI). Gütersloh: CHE Consult, 2010.

Beerkens, Henricus Johannes Jacobus Gerardus. Global Opportunities and
Institutional Embeddedness: Higher Education Consortia in Europe and
South-East Asia (Doktorska disertacija). Enschede: University of Twente/
CHEPS, 2004.

Bleiklie, Ivar. »Excellence, Quality and the Diversity of Higher Education Sys-
tems«. V Questioning Excellence in Higher Education: Policies, Experienc-
es and Challenges in National and Comparative Perspective, ur. Michele
Rostan in Massimo Vaira, 21–35. Rotterdam: Sense Publishers, 2011.

Brandenburg, Uwe, Harald Ermel, Gero Federkeil, Stephan Fuchs, Martin
Groos in Andrea Menn. »How to measure the internationality and inter-
nationalisation of higher education institutions: indicators and key fig-
ures«. V Measuring success in the internationalisation of higher education,
ur. Hans de Wit, 65–76. Amsterdam: EAIE, 2009.

CMEPIUS (2016). Analiza izvajanja in učinkov programa CEEPUS. https://
www.cmepius.si/wp-content/uploads/2014/02/CEEPUS-analiza-podat-
kov_ver-1.6.pdf (10. 5. 2018).

De Boer, Harry, Ben Jongbloed, Paul Benneworth, Don Westerheijden in Jon
File. Engaging in the Modernisation Agenda for European Higher Educa-
tion. Brussels: ESMU, 2012.

120
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125