Page 80 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 80
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
Tancig, S. (2011). Rethinking school : how to promote interplay between cogni-
tive, emotional and social aspects of human learning. V Geršak, V. idr.
(ur.), Promoting the social emotional aspects of education (57). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Tancig, S. (2013). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju ter
njena vloga v izobraževanju. Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu, 7(1–2), 10–14.
Tancig, S. (2013a). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju. V
M. Orel (ur.), Zbornik prispevkov na mednarodni konferenci EDUvision
2013 (457–466). Polhov Gradec: EDUvision.
Tancig, S. (2013b). Rethinking school: How to promote education for sustaina-
ble development. V Responsible Teaching and Sustainable Learning (691).
Muenchen: European Association for Research on Learning and Instru-
ction (EARLI).
Tancig, S. (2014). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju :
kakšne spremembe prinaša v izobraževalno prakso, raziskave in eduka-
cijske politike. V T. Devjak (ur.), Sodobni pedagoški izzivi v teoriji in pra-
ksi (419–434). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Tancig, S. (2014a). Nevroedukacija in utelešena kognicija - pogledi na gibalno
in plesno dejavnost V V. Geršak in N. Meško (ur.). Zbornik 2. mednaro-
dne konference plesne pedagogike, Velenje, Slovenija (11). Ljubljana: JSKD.
Tancig, S. (2014b). Novejša spoznanja nevroedukacijske znanosti o specifič-
nih učnih težavah. V Košak Babuder, M. idr. (ur.). Otroci in mladostniki s
specifičnimi učnimi težavami - podpora pri uresničevanju njihovih poten-
cialov: zbornik prispevkov. 4. mednarodna konferenca o specifičnih učnih
težavah (72–82). Ljubljana: Društvo Bravo, društvo za pomoč otrokom in
mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami.
Tancig, S. (2014c). Kako branje spreminja možgane in kaj izgubimo, če pisanje
nadomestimo s tipkanjem? V M. Orel (ur.), Zbornik prispevkov na med-
narodni konferenci EDUvision 2014 (11–19). Polhov Gradec: EDUvision.
Tancig, S. (2015). Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom .V M.
Orel (ur.), Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Zbornik pri-
spevkov na mednarodni konferenci EDUvision 2015 (12–23). Polhov Gra-
dec: Eduvision.
Tancig, S. (2015a). Utelešena kognicija in možgani v digitalni dobi. V Port, J.
(ur.), Zbornik 8. Kulturološkega simpozija Telo in Tehnologija (79–92). Lju-
bljana: FDV.
Tancig, S. (2016). Od Prousta do twitterja – nevroedukacijske raziskave bralne
pismenosti v digitalni dobi. V T. Devjak, I. Saksida in M. Dagarin Fojkar
80
Tancig, S. (2011). Rethinking school : how to promote interplay between cogni-
tive, emotional and social aspects of human learning. V Geršak, V. idr.
(ur.), Promoting the social emotional aspects of education (57). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Tancig, S. (2013). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju ter
njena vloga v izobraževanju. Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu, 7(1–2), 10–14.
Tancig, S. (2013a). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju. V
M. Orel (ur.), Zbornik prispevkov na mednarodni konferenci EDUvision
2013 (457–466). Polhov Gradec: EDUvision.
Tancig, S. (2013b). Rethinking school: How to promote education for sustaina-
ble development. V Responsible Teaching and Sustainable Learning (691).
Muenchen: European Association for Research on Learning and Instru-
ction (EARLI).
Tancig, S. (2014). Nevroedukacija – nova znanost o učenju in poučevanju :
kakšne spremembe prinaša v izobraževalno prakso, raziskave in eduka-
cijske politike. V T. Devjak (ur.), Sodobni pedagoški izzivi v teoriji in pra-
ksi (419–434). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Tancig, S. (2014a). Nevroedukacija in utelešena kognicija - pogledi na gibalno
in plesno dejavnost V V. Geršak in N. Meško (ur.). Zbornik 2. mednaro-
dne konference plesne pedagogike, Velenje, Slovenija (11). Ljubljana: JSKD.
Tancig, S. (2014b). Novejša spoznanja nevroedukacijske znanosti o specifič-
nih učnih težavah. V Košak Babuder, M. idr. (ur.). Otroci in mladostniki s
specifičnimi učnimi težavami - podpora pri uresničevanju njihovih poten-
cialov: zbornik prispevkov. 4. mednarodna konferenca o specifičnih učnih
težavah (72–82). Ljubljana: Društvo Bravo, društvo za pomoč otrokom in
mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami.
Tancig, S. (2014c). Kako branje spreminja možgane in kaj izgubimo, če pisanje
nadomestimo s tipkanjem? V M. Orel (ur.), Zbornik prispevkov na med-
narodni konferenci EDUvision 2014 (11–19). Polhov Gradec: EDUvision.
Tancig, S. (2015). Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom .V M.
Orel (ur.), Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Zbornik pri-
spevkov na mednarodni konferenci EDUvision 2015 (12–23). Polhov Gra-
dec: Eduvision.
Tancig, S. (2015a). Utelešena kognicija in možgani v digitalni dobi. V Port, J.
(ur.), Zbornik 8. Kulturološkega simpozija Telo in Tehnologija (79–92). Lju-
bljana: FDV.
Tancig, S. (2016). Od Prousta do twitterja – nevroedukacijske raziskave bralne
pismenosti v digitalni dobi. V T. Devjak, I. Saksida in M. Dagarin Fojkar
80