Page 189 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 189
olnitev pr ičakovanj študentov glede potek a pr aktičnega pedagoškega usposabljanja
in vzgojno-izobraževalnih zavodov: izobraževanje – praksa – raziskovanje
(237–258). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Trškan, D., Komidar, L. in Hrovat, L. (2015). Kazalniki kakovosti pedagoške
prakse na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Ljubljana: Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Vršnik Perše, T., Ivanuš-Grmek, M., Bratina, T. in Košir, K. (2014). Students'
satisfaction with teaching practice during pre-service teacher education.
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Specialno izdanje, 17(2), 159–174.
189
in vzgojno-izobraževalnih zavodov: izobraževanje – praksa – raziskovanje
(237–258). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Trškan, D., Komidar, L. in Hrovat, L. (2015). Kazalniki kakovosti pedagoške
prakse na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Ljubljana: Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Vršnik Perše, T., Ivanuš-Grmek, M., Bratina, T. in Košir, K. (2014). Students'
satisfaction with teaching practice during pre-service teacher education.
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Specialno izdanje, 17(2), 159–174.
189