Page 187 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 187
olnitev pr ičakovanj študentov glede potek a pr aktičnega pedagoškega usposabljanja
Herzog, J., Duh, M. in Batič, J. (2009). Pedagoška praksa kot motivacija za
ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov. Revija
za elementarno izobraževanje, 2(4), 67–78.
Hughes, J. in Moore, I. (2007). Reflective Portfolios for Professional Develo-
pment. V C. O'Farrell (ur.), Teaching Portfolio Practice in Ireland, A Han-
dbook (11–23). Dublin: Centre for Academic Practice and Student Lear-
ning (CAPSL), Trinity College Dublin and All Ireland Society for Higher
Education (AISHE). Najdeno 20. decembra 2016 na spletnem naslovu
http://www.aishe.org/readings/2007-2/chap-02.pdf
Javornik Krečič, M. (2008). Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za
pouk. Ljubljana: i2.
Javornik Krečič, M., Kacjan, B., Kolnik, K., Konečnik Kotnik, E., Kukovec, M.,
Pulko, S. idr. (2011). Priročnik za praktično pedagoško usposabljanje štu-
denta. Najdeno 23. oktobra 2015 na spletnem naslovu http://www.ff.um.si/
dotAsset/31221.pdf
Juriševič, M., Lipec Stopar, M., Magajna, Z. in Krajnčan M. (2007). Model
praktičnega pedagoškega usposabljanja: od zasnove k izvedbi. V M. Juri-
ševič idr. (ur.), Praktično pedagoško usposabljanje: izhodišča - model - iz-
kušnje (31–58). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Juriševič, M., Krajnčan, M., Lipec-Stopar, M., Magajna, Z., Pečar, M. Podob-
nik, U. in Vilić, I. (2005). Model učne prakse kot del študijskih programov
za začetno izobraževanje strokovnih delavcev: raziskovalno poročilo skupi-
ne A: (2004/2005). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Kolnik, K. (2007). Praktično usposabljanje bodočih učiteljev: uvajanje v peda-
goško delo. V A. Vovk Korže in N. Vihar (ur.), Priložnosti v izobraževa-
nju z bolonjsko reformo v Sloveniji (60–68). Maribor: Filozofska fakulteta.
Lah, M. (2015). »Med prakso sem spoznal, da sem študij dobro izbral«: evalva-
cija pedagoške prakse prve generacije študentov bolonjskega študija fran-
coščine. Vestnik za tuje jezike, 7(1), 289–304.
Lipec Stopar, M. (2007). Praktično pedagoško usposabljanje. Specialna in reha-
bilitacijska pedagogika. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Magajna, Z. (2005). Praktično usposabljanje študentov v očeh mentorjev v za-
vodih in učiteljev pedagoške fakultete. V T. Devjak (ur.), Partnerstvo fa-
kultete in vzgojno-izobraževalnih zavodov: izobraževanje - praksa - razi-
skovanje (186–203). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Muršak, J., Javrh, P. in Kalin, J. (2011). Poklicni razvoj učiteljev. Ljubljana: Znan-
stvena založba Filozofske fakultete.
187
Herzog, J., Duh, M. in Batič, J. (2009). Pedagoška praksa kot motivacija za
ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov. Revija
za elementarno izobraževanje, 2(4), 67–78.
Hughes, J. in Moore, I. (2007). Reflective Portfolios for Professional Develo-
pment. V C. O'Farrell (ur.), Teaching Portfolio Practice in Ireland, A Han-
dbook (11–23). Dublin: Centre for Academic Practice and Student Lear-
ning (CAPSL), Trinity College Dublin and All Ireland Society for Higher
Education (AISHE). Najdeno 20. decembra 2016 na spletnem naslovu
http://www.aishe.org/readings/2007-2/chap-02.pdf
Javornik Krečič, M. (2008). Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za
pouk. Ljubljana: i2.
Javornik Krečič, M., Kacjan, B., Kolnik, K., Konečnik Kotnik, E., Kukovec, M.,
Pulko, S. idr. (2011). Priročnik za praktično pedagoško usposabljanje štu-
denta. Najdeno 23. oktobra 2015 na spletnem naslovu http://www.ff.um.si/
dotAsset/31221.pdf
Juriševič, M., Lipec Stopar, M., Magajna, Z. in Krajnčan M. (2007). Model
praktičnega pedagoškega usposabljanja: od zasnove k izvedbi. V M. Juri-
ševič idr. (ur.), Praktično pedagoško usposabljanje: izhodišča - model - iz-
kušnje (31–58). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Juriševič, M., Krajnčan, M., Lipec-Stopar, M., Magajna, Z., Pečar, M. Podob-
nik, U. in Vilić, I. (2005). Model učne prakse kot del študijskih programov
za začetno izobraževanje strokovnih delavcev: raziskovalno poročilo skupi-
ne A: (2004/2005). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Kolnik, K. (2007). Praktično usposabljanje bodočih učiteljev: uvajanje v peda-
goško delo. V A. Vovk Korže in N. Vihar (ur.), Priložnosti v izobraževa-
nju z bolonjsko reformo v Sloveniji (60–68). Maribor: Filozofska fakulteta.
Lah, M. (2015). »Med prakso sem spoznal, da sem študij dobro izbral«: evalva-
cija pedagoške prakse prve generacije študentov bolonjskega študija fran-
coščine. Vestnik za tuje jezike, 7(1), 289–304.
Lipec Stopar, M. (2007). Praktično pedagoško usposabljanje. Specialna in reha-
bilitacijska pedagogika. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Magajna, Z. (2005). Praktično usposabljanje študentov v očeh mentorjev v za-
vodih in učiteljev pedagoške fakultete. V T. Devjak (ur.), Partnerstvo fa-
kultete in vzgojno-izobraževalnih zavodov: izobraževanje - praksa - razi-
skovanje (186–203). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Muršak, J., Javrh, P. in Kalin, J. (2011). Poklicni razvoj učiteljev. Ljubljana: Znan-
stvena založba Filozofske fakultete.
187