Page 99 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 99
profesionalnega (osebnostnega in strokovnega) razvoja, pri katerih učitelji najmanj iz-
razito navajajo pozitivne učinke.

Preglednica 3: Zaznane spremembe v profesionalnem razvoju

Pridobivanje novega strokovnega (predmetnega) znanja M SD
Motiviranost za delo 4,00 0,90
Izražanje lastne iniciativnosti pri pouku 3,33 1,05
Vnašanje več ustvarjalnosti v pouk 3,88 0,85
Zavedanje lastnega pedagoškega ravnanja in samoevalvacija 4,08 0,75
Odprtost za nove ideje in pristope v poučevanju 3,97 0,74
Sprejemanje mnenj in idej drugih 4,11 0,72
Izražanje medsebojne podpore kolegom 3,90 0,73
Strpnost do drugače mislečih kolegov 3,82 0,79
Razvijanje lastne samokritičnosti 3,60 0,83
Razvijanje kritičnosti do dela drugih 3,77 0,74
Stališča do timskega dela 3,54 0,75
Spretnosti in navade timskega dela 3,64 0,78
Občutljivost za potrebe otrok 3,65 0,75
Občutljivost za lastno poklicno doživljanje 3,95 0,80
Pridobivanje novega znanja na pedagoškem 3,71 0,84
in didaktičnem področju
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije 3,83 0,80

4,11 0,75

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104