Page 41 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 41
zvedenimi programi, tako na strani dijakov, učiteljev, kakor tudi na strani drugih stro-
kovnih delavcev in vodstva ter delodajalcev, ki iščejo dijake s čim širšim znanjem.

Hkrati ti podatki kažejo šibko točko poklicnega in strokovnega izobraževanja: dolo-
čeno neusklajenost med področjem izobraževanja in področjem dela. Več aktivnega sode-
lovanja z delodajalci bi lahko pripomoglo k boljši poklicni usposobljenosti dijakov, kar se
povezuje tudi s poklicnim oz. profesionalnim razvojem učiteljev, kot bomo pokazali ka-
sneje. Potrebno je ohraniti zavedanje, da lahko imajo učitelji v tem delu vzgojno-izobraže-
valnega sistema izjemno vlogo, saj lahko skozi spreminjanje lastne prakse spreminjajo tudi
stališča javnosti do tega dela vzgojno-izobraževalnega sistema.

41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46