Page 179 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 179
eratura

Althusser, L. (1980). Ideološki aparati države. V: Althusser, L., Balibar, E., Macherey. P.,
Pecheux, M.: Ideologija in estetski učinek, Cankarjeva založba: Ljubljana.

Ažman, T. (2004). Profesionalni položaj in razvoj učitelja v sodobni šoli: dileme in per-
spektive. Sodobna pedagogika, 55 (posebna številka), 220–235.

Batistič Zorec, M. (2003a). Razvojna psihologija in vzgoja v vrtcih. Ljubljana: Inštitut za
psihologijo osebnosti.

Batistič Zorec, M. (2003b). The role of the preschool teacher in various concepts of early
childhood education. Šolsko polje, 14, 1/2, 45-52.

Batistič Zorec, M. (2004). Subjektivne teorije vzgojiteljic in kurikularna prenova vrtcev.
Sodobna pedagogika, 2, 128–139.

Bauer, K. O. (1999). On Teacher's Professional Self. V: Lang, M. (ured.) Changing
Schools, Changing Practices: Perspectives of Educational Reform and Teacher Professio-
nalism. Louvain: IPN Garant Publ, 193–200.

Bečaj, J. (1994). Pomembno je biti uspešen. O kulturi slovenskega šolskega prostora.
Vzgoja in izobraževanje, 25, 3, 3–9.

Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011. (2011). Pripravila: Nacio-
nalna strokovna skupina za pripravo Bele knjige o vzgoji in izobraževanju v Republi-
ki Sloveniji, Ministrstvo za šolstvo in šport; Krek, J., Metljak, M. (ur.). Ljubljana: Za-
vod RS za šolstvo.

Bell, B. (1993). Taking into account students’ thinking: A teacher development guide. Cen-
tre for Science and Mathematics Education Research, University of Waikato, Hamil-
ton, New Zealand.

179
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184