Page 48 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 48
a več kot 500 knjig. Vzorčeni učenci iz 9. razreda so na to vprašanje odgovarjali zelo
podobno (v sledečem podpoglavju).

Tabela 23: Število knjig doma glede na imigrantsko ozadje učencev (8. razred)

Učenci brez imigrantskega ozadja Učenci z imigrantskim ozadjem

% SE % SE

0–10 knjig 5,3 0,53 15,5 1,99

11–25 knjig 15,4 0,86 27,9 2,71

16–100 knjig 40,8 1,23 31,5 2,57

101–-200 knjig 19,5 0,86 14,0 2,00

201–500 knjig 11,5 0,87 5,5 1,37

Več kot 500 knjig 7,6 0,75 5,6 1,52

* Statistično pomembne razlike med skupinami so zapisane v krepki pisavi.
Vir: Baza podatkov ICCS 2009.

Kakor kažejo rezultati v zgornji tabeli, imajo v splošnem učenci brez imigrantskega
ozadja doma več knjig kot učenci z imigrantskim ozadjem, saj ima kar 43 % učencev z imi-
grantskim ozadjem doma le 25 knjig ali manj. Podatki so podobni tudi za učence v 9. ra-
zredu (v sledečem podpoglavju).

Opis vzorca učencev 9. razreda v Sloveniji

V nadaljevanju so v tabelah na kratko predstavljeni podatki za dodatno vzorčeni razred
(9. razred) v Sloveniji

Tabela 24: Spol učencev, vključenih v raziskavo v 9. razredu

Dekleta % SE
Fantje 49,2 0,81
50,8 0,81
Vir: Baza podatkov ICCS 2009.

48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53