Page 52 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 52
ela 33: Število knjig doma glede na imigrantsko ozadje učencev (9. razred)

Učenci brez imigrantskega ozadja Učenci z imigrantskim ozadjem

0–10 knjig % SE % SE
11–25 knjig 5,7 0,5 20,8 3,1
15,2 0,8 24,8 2,7

16–100 knjig 39,0 1,1 35,6 3,2

101–200 knjig 20,2 0,9 12,3 1,9

201–500 knjig 12,5 0,7 3,7 1,2

Več kot 500 knjig 7,4 0,6 2,8 1,0

* Statistično pomembne razlike med skupinami so zapisane v krepki pisavi.
Vir: Baza podatkov ICCS 2009.

52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57