Page 97 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 97
o časovni (članek je izšel leta 2006) kot krajevni kontekst (revija je norveška).
Eden od razlogov, zaradi katerega ta naloga ni bila vključena v glavno raziskavo,
je bila kratkotrajna aktualnost gradiva; na svetu namreč gradijo vse več visokih
stavb in gradivo bo kmalu zastarelo.

1. vprašanje: VISOKE STAVBE
Katera izmed stavb na prikazu 2 je bila najvišja dokončana stavba, ko je bil članek
objavljen?

............................................................................................................................................................

Opredelitev vprašanja na podlagi izhodišč

Bralni kontekst oz. situacija Izobraževalni
Oblika besedila Nevezano besedilo
Tip besedila Razlaga
Bralni vidik Iskanje in dostopanje do informacij
Namen vprašanja Prepoznati eksplicitno navedeno informacijo v grafu
Oblika vprašanja Vprašanje zaprtega tipa

VISOKE STAVBE: TOČKOVANJE 1

NAMEN VPRAŠANJA:
Iskanje in dostopanje do podatkov: prepoznavanje podatkov.
Iskanje podatka, ki je eksplicitno naveden v prikazu.

Pravilen odgovor

Koda 1: Stolp CN.

Nepravilen odgovor

Koda 0: Drugi odgovori.
Koda 9: • Stolp Burj.
Ni odgovora.

97
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102