Page 310 - Edvard Vrečko (ur.), Primož Trubar: Nemški spisi 1550-1581, Zbrana dela Primoža Trubarja 11
P. 310
Predgovor
je za nas s svojim trpljenjem pridobil
njegov sin Jezus Kristus.
Zakaj je In ta volja, sklep in odločitev Boga,
človek zve- kar zadeva blagor naše duše, ostajajo
ličan, je prav tako kot njegovo bivanje v Sveti
razodeto v Trojici za človeški um in modrost ne-
evangeliju.
dojemljivi ter skriti in se človeku s po-
močjo Svetega Duha razodevajo zgolj
v Svetem pismu in skozi pridige o evan-
geliju.273
273. Rim 11,33–36; Kdor Svete- Zato vsi tisti, ki Svetega pisma bodisi
Jn 3,1–15; pridige ga pisma ni- nimajo, ne berejo ali prav ne razumejo
dr. M. Luthra ob prazniku ma, ga ne in pravih jasnih evangeljskih pridig ne
Sv. Trojice v Sommerpo- bere, ne poslušajo, ničesar ne vedo o božjem
posluša, umu, volji in sklepu ter njegovem bi-
stille. evangelija vanju v Sveti Trojici. Kajti to spozna-
ne razume,
274. Jn 1,18: Boga ni nikoli ta Boga, nje Boga in prave vere je človeku na
nihče videl; edinorojeni njegove preprost in pravi način ob pomoči
Bog, ki biva v Očetovem volje in poti
naročju, on je razložil; do zveliča-
Jn 1,31: In jaz ga nisem nja ne po-
zna. Svetega Duha dano le s poslušanjem
poznal, vendar sem zato božje besede, saj noben človek na sve-
prišel in krščujem v vodi. tu po lastnem razumu in pameti ne
more spoznati niti videti Boga, to je
dojeti in razumeti njegovega bistva,
volje in odločitev. Vse to nam da v svoji
besedi razumeti, kot pravita Kristus
sam in Janez Krstnik, le njegov sin.274
Zato se pogani, učeni filozofi, Turki
in Judi, ki spisov prerokov nimajo, iz
310
je za nas s svojim trpljenjem pridobil
njegov sin Jezus Kristus.
Zakaj je In ta volja, sklep in odločitev Boga,
človek zve- kar zadeva blagor naše duše, ostajajo
ličan, je prav tako kot njegovo bivanje v Sveti
razodeto v Trojici za človeški um in modrost ne-
evangeliju.
dojemljivi ter skriti in se človeku s po-
močjo Svetega Duha razodevajo zgolj
v Svetem pismu in skozi pridige o evan-
geliju.273
273. Rim 11,33–36; Kdor Svete- Zato vsi tisti, ki Svetega pisma bodisi
Jn 3,1–15; pridige ga pisma ni- nimajo, ne berejo ali prav ne razumejo
dr. M. Luthra ob prazniku ma, ga ne in pravih jasnih evangeljskih pridig ne
Sv. Trojice v Sommerpo- bere, ne poslušajo, ničesar ne vedo o božjem
posluša, umu, volji in sklepu ter njegovem bi-
stille. evangelija vanju v Sveti Trojici. Kajti to spozna-
ne razume,
274. Jn 1,18: Boga ni nikoli ta Boga, nje Boga in prave vere je človeku na
nihče videl; edinorojeni njegove preprost in pravi način ob pomoči
Bog, ki biva v Očetovem volje in poti
naročju, on je razložil; do zveliča-
Jn 1,31: In jaz ga nisem nja ne po-
zna. Svetega Duha dano le s poslušanjem
poznal, vendar sem zato božje besede, saj noben človek na sve-
prišel in krščujem v vodi. tu po lastnem razumu in pameti ne
more spoznati niti videti Boga, to je
dojeti in razumeti njegovega bistva,
volje in odločitev. Vse to nam da v svoji
besedi razumeti, kot pravita Kristus
sam in Janez Krstnik, le njegov sin.274
Zato se pogani, učeni filozofi, Turki
in Judi, ki spisov prerokov nimajo, iz
310