Page 308 - Edvard Vrečko (ur.), Primož Trubar: Nemški spisi 1550-1581, Zbrana dela Primoža Trubarja 11
P. 308
Predgovor
posebno iz dr. Luthra, gospodov
Brenza, Melanchthona, Urbana Rhe-
270. Urbanus Henricus giusa,270 gospoda kneza Jurija Anhalt-
Rhegius, Urban Rieger skega271 in komentarjev drugih piscev k
(1489–1541), nemški spisom prerokov in apostolov o kate-
humanist in Luthrov kizmu in ex eorum locis theologicis vzel in
ukradel,272 prevedel ter vstavil v omen-
predhodnik v Augs- jene slovenske knjige tisto, kar je bilo
burgu, avtor več izdaj najbolj razumljivo. Posebno sem se
Seelenarznei für Gesunde trudil, da podrobno, jasno in razumlji-
vo predstavim največje in za zveličanje
und Kranke, 1529, in pomembne božje skrivnosti in verske
Erklärung der 12 Artikel nauke, kot so: skrivnost troedinega
des christlichen Glaubens, Boga v Sveti Trojici, o njegovem od-
nosu do nas, o Kristusovi osebi, njego-
1525. vem poslanstvu in dobrih delih, o nje-
govih zaslugah za nas in kako smo jih
271. Georg III., Fürst von lahko deležni, o pravih Bogu dopad-
Anhalt (1509–1552), v ljivih delih in bogoslužjih, o pravilni
rabi svetih zakramentov itd. To znanje
sporih okrog interima je bi v zavesti slehernega utrdilo prepri-
odigral osrednjo vlogo. čanje, da njegova vera temelji na vseh
Znana dela: Predigten
zum Abendmahl Georg III.,
Drey predigten vom Sacra-
ment des Leibes und Blutes
Christi in drugo.
272. Zaščite avtorskih
pravic v današnjem
smislu takrat niso
poznali. Iz tega, kar je
bilo objavljeno, je lahko
vsakdo, ne da bi za to
dobil dovoljenje avtorja,
vzel in uporabil, kar mu je
ustrezalo.
Slovenske naukih Svetega pisma, in bi lažje preso-
knjige na jal, katera je prava stara vera, da bi
razumljiv vsakdo vedel, kako naj v svojem pokli-
način učijo cu najbolje služi Bogu.
o bistvu
Boga po Iz vsega tega spoznavajo in se nauči-
treh simbo- jo razumevati največje skrivnosti bož-
lih.
308
posebno iz dr. Luthra, gospodov
Brenza, Melanchthona, Urbana Rhe-
270. Urbanus Henricus giusa,270 gospoda kneza Jurija Anhalt-
Rhegius, Urban Rieger skega271 in komentarjev drugih piscev k
(1489–1541), nemški spisom prerokov in apostolov o kate-
humanist in Luthrov kizmu in ex eorum locis theologicis vzel in
ukradel,272 prevedel ter vstavil v omen-
predhodnik v Augs- jene slovenske knjige tisto, kar je bilo
burgu, avtor več izdaj najbolj razumljivo. Posebno sem se
Seelenarznei für Gesunde trudil, da podrobno, jasno in razumlji-
vo predstavim največje in za zveličanje
und Kranke, 1529, in pomembne božje skrivnosti in verske
Erklärung der 12 Artikel nauke, kot so: skrivnost troedinega
des christlichen Glaubens, Boga v Sveti Trojici, o njegovem od-
nosu do nas, o Kristusovi osebi, njego-
1525. vem poslanstvu in dobrih delih, o nje-
govih zaslugah za nas in kako smo jih
271. Georg III., Fürst von lahko deležni, o pravih Bogu dopad-
Anhalt (1509–1552), v ljivih delih in bogoslužjih, o pravilni
rabi svetih zakramentov itd. To znanje
sporih okrog interima je bi v zavesti slehernega utrdilo prepri-
odigral osrednjo vlogo. čanje, da njegova vera temelji na vseh
Znana dela: Predigten
zum Abendmahl Georg III.,
Drey predigten vom Sacra-
ment des Leibes und Blutes
Christi in drugo.
272. Zaščite avtorskih
pravic v današnjem
smislu takrat niso
poznali. Iz tega, kar je
bilo objavljeno, je lahko
vsakdo, ne da bi za to
dobil dovoljenje avtorja,
vzel in uporabil, kar mu je
ustrezalo.
Slovenske naukih Svetega pisma, in bi lažje preso-
knjige na jal, katera je prava stara vera, da bi
razumljiv vsakdo vedel, kako naj v svojem pokli-
način učijo cu najbolje služi Bogu.
o bistvu
Boga po Iz vsega tega spoznavajo in se nauči-
treh simbo- jo razumevati največje skrivnosti bož-
lih.
308