Page 126 - Janja Žmavc, Vloga in pomen jezika v državljanski vzgoji, Komunikacijska kompetenca kot nujna sestavina odgovornega državljanstva, Digitalna knjižnica, Documenta 2
P. 126
bljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://portal.mss.edus.
si/msswww/programi2010/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_filozofija_gimn.
pdf (1. 7. 2011).
Ducrot, O. (2009). Slovenian Lectures. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Digitalna knjižni-
ca, Dissertationes 6, http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=70 (10. 7. 2011)
Dürr, K. et al. (2005). Strategije za učenje demokratičnega državljanstva. Ljubljana: In-
formacijsko dokumentacijski center Sveta Evrope pri Narodni in univerzitetni knji-
žnici.
Enos, T. (ur.) (1996). Encyclopedia of Rhetoric and Composition. Communication From
Ancient Times to the Information Age. New York: Routledge.
Fahnestock, J. (1999). Rhetorical Figures in Science. New York, Oxford: Oxford Univer-
sity Press.
Flajšman, B. (ur.) (2009). O argumentaciji in retoriki v političnem in javnem prostoru,
Zbornik referatov in razprav, 2009/4. Ljubljana: Državni svet Republike Slovenije.
Govier, T. (2005). A Practical Study of Argument. Sixth Edition. Belmont, CA: Thom-
son/Wadsworth.
Gril, A. (2011). Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli. Ljubljana: Pedagoški
inštitut, Digitalna knjižnica, Documenta 3.
Gril, A. et al. (2009). Udejstvovanje mladih v družbi. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Hafner, I. (2002). Učni načrt . Izbirni predmet: program osnovnošolskega izobraževanja.
Logika. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://www.mss.
gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/predmeti_izbirni/
Logika_izbirni.pdf (1. 7. 2011).
Hladnik, A. in Šimenc, M. (2006). Učni načrt. Izbirni predmet: program osnovnošolskega
izobraževanja. Filozofija za otroke . Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS
za šolstvo, http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/de-
vetletka/predmeti_izbirni/Filozofija_za_otroke_izbirni.pdf (1. 7. 2011).
Johnson, R. H. in Blair, J. A. (1987). Argumentation as Dialectical. Argumentation I/41–56.
Justin, J. et al. (2000). Učni načrt: program osnovnošolskega izobraževanja. Državljan-
ska vzgoja in etika. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo,
http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/
predmeti_obvezni/Drzavljanska_vzoja_in_etika_obvezni.pdf (1. 7. 2011).


   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131