Page 127 - Janja Žmavc, Vloga in pomen jezika v državljanski vzgoji, Komunikacijska kompetenca kot nujna sestavina odgovornega državljanstva, Digitalna knjižnica, Documenta 2
P. 127
čina, L. in Sardoč, M. (ur.) (2005). Izobraževanje za demokratično državljanstvo. Poj-
movni slovar. Ljubljana: Informacijsko dokumentacijski center Sveta Evrope pri Na-
rodni in univerzitetni knjižnici, Ministrstvo za šolstvo in šport Republike Slovenije.
Karba, P. et al. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Državljanska in domovinska
vzgoja ter etika (Elektronski vir). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS
za šolstvo, http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/
prenovljeni_UN/UN_DDE__OS.pdf (1. 7. 2011).
Kennedy, G. A. (2001). Klasična retorika ter njena krščanska tradicija od antike do sodob-
nosti. Ljubljana: ZRC SAZU.
Kerr, D. in Sardoč, M. (2002). Redefining Citizenship Education: Common Paralells
and Challenges. Šolsko polje XIII/3, 7–23.
Križaj Ortar, M. et al. (2005). Učni načrt. Program osnovnošolskega izobraževanja.
Slovenščina. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://
www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/predme-
ti_obvezni/Slovenscina_obvezni.pdf (1. 7. 2011).
Lunsford, A. A. et al. (ur.) (2009). The SAGE Handbook of Rhetorical Studies. London;
New Delhi: Sage Publications.
Marc, D. in Torkar Papež, K. (2006). Kultura govorjene in zapisane besede ali retorika za
današnjo rabo. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik B. in Plut Pregelj L. (2009). Moč učnega pogovora. Poti do znanja z
razumevanjem. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Popit, T. (2008). Učni načrt. Sociologija (Elektronski vir). Gimnazija: splošna, klasična, stro-
kovna gimnazija: obvezni, izbirni predmet, matura (70,120 ur). Ljubljana: Ministrstvo
za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://portal.mss.edus.si/msswww/progra-
mi2010/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_sociologija_gimn.pdf (1. 7. 2011).
Poznanovič Jezeršek, M. et al. (2008). Učni načrt. Slovenščina (Elektronski vir). Gimna-
zija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: obvezni predmet in matura (560 ur). Lju-
bljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://portal.mss.edus.
si/msswww/programi2010/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_slovenscina_
gimn.pdf (1. 7. 2011).
Rupnik Vec, T. in Kompare, A. (2006). Kritično mišljenje v šoli. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
Rychen, D. S. in Salganik, L. H. (ur) (2001). Defining and Selecting Key Competencies.
Göttingen: Hogrefe Publishing .
movni slovar. Ljubljana: Informacijsko dokumentacijski center Sveta Evrope pri Na-
rodni in univerzitetni knjižnici, Ministrstvo za šolstvo in šport Republike Slovenije.
Karba, P. et al. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Državljanska in domovinska
vzgoja ter etika (Elektronski vir). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS
za šolstvo, http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/
prenovljeni_UN/UN_DDE__OS.pdf (1. 7. 2011).
Kennedy, G. A. (2001). Klasična retorika ter njena krščanska tradicija od antike do sodob-
nosti. Ljubljana: ZRC SAZU.
Kerr, D. in Sardoč, M. (2002). Redefining Citizenship Education: Common Paralells
and Challenges. Šolsko polje XIII/3, 7–23.
Križaj Ortar, M. et al. (2005). Učni načrt. Program osnovnošolskega izobraževanja.
Slovenščina. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://
www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/predme-
ti_obvezni/Slovenscina_obvezni.pdf (1. 7. 2011).
Lunsford, A. A. et al. (ur.) (2009). The SAGE Handbook of Rhetorical Studies. London;
New Delhi: Sage Publications.
Marc, D. in Torkar Papež, K. (2006). Kultura govorjene in zapisane besede ali retorika za
današnjo rabo. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik B. in Plut Pregelj L. (2009). Moč učnega pogovora. Poti do znanja z
razumevanjem. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Popit, T. (2008). Učni načrt. Sociologija (Elektronski vir). Gimnazija: splošna, klasična, stro-
kovna gimnazija: obvezni, izbirni predmet, matura (70,120 ur). Ljubljana: Ministrstvo
za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://portal.mss.edus.si/msswww/progra-
mi2010/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_sociologija_gimn.pdf (1. 7. 2011).
Poznanovič Jezeršek, M. et al. (2008). Učni načrt. Slovenščina (Elektronski vir). Gimna-
zija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: obvezni predmet in matura (560 ur). Lju-
bljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo, http://portal.mss.edus.
si/msswww/programi2010/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_slovenscina_
gimn.pdf (1. 7. 2011).
Rupnik Vec, T. in Kompare, A. (2006). Kritično mišljenje v šoli. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
Rychen, D. S. in Salganik, L. H. (ur) (2001). Defining and Selecting Key Competencies.
Göttingen: Hogrefe Publishing .