Page 264 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 264
šolsko polje, letnik xxxi, številka 3–4
Andreja Drobnič Vidic
je docentka na Fakulteti za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani.
Magisterij je opravila na tej fakulteti, doktorsko disertacijo pa na Filozofski
fakulteti na Oddelku za pedagogiko in andragogiko o problemsko zasno-
vanem študiju v inženirski statistiki. Njeno raziskovalno področje so novi
trendi v poučevanju matematike ter učenje statistike na področju inženir-
stva, predvsem na področju tehniške varnosti. Prejela je nagrado za naj-
boljši prispevek mladih avtorjev na področju statističnega izobraževanja
s predstavitvijo PBL pristopa pri učenju statistike za bodoče inženirje na
največji mednarodni konferenci o statističnem izobraževanju ICOTS8.
Andreja Drobnič Vidic
is an associate professor at the Faculty of Mathematics and Physics at the
University of Ljubljana (UL), Slovenia. She obtained a master’s degree in
Mathematics at the Faculty of Mathematics and Physics and a doctor-
al degree in Pedagogy at the Faculty of Arts, UL, with a dissertation on
problem-based learning in engineering statistics. Her interests include
new trends in mathematics education and engineering education, teach-
ing and learning engineering statistics and mathematics, and applicable
statistics in safety engineering. She received an IASE Excellence Award
for the best paper by an early career author at the ICOTS8 introducing
PBL in teaching statistics for future engineers.
262
Andreja Drobnič Vidic
je docentka na Fakulteti za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani.
Magisterij je opravila na tej fakulteti, doktorsko disertacijo pa na Filozofski
fakulteti na Oddelku za pedagogiko in andragogiko o problemsko zasno-
vanem študiju v inženirski statistiki. Njeno raziskovalno področje so novi
trendi v poučevanju matematike ter učenje statistike na področju inženir-
stva, predvsem na področju tehniške varnosti. Prejela je nagrado za naj-
boljši prispevek mladih avtorjev na področju statističnega izobraževanja
s predstavitvijo PBL pristopa pri učenju statistike za bodoče inženirje na
največji mednarodni konferenci o statističnem izobraževanju ICOTS8.
Andreja Drobnič Vidic
is an associate professor at the Faculty of Mathematics and Physics at the
University of Ljubljana (UL), Slovenia. She obtained a master’s degree in
Mathematics at the Faculty of Mathematics and Physics and a doctor-
al degree in Pedagogy at the Faculty of Arts, UL, with a dissertation on
problem-based learning in engineering statistics. Her interests include
new trends in mathematics education and engineering education, teach-
ing and learning engineering statistics and mathematics, and applicable
statistics in safety engineering. She received an IASE Excellence Award
for the best paper by an early career author at the ICOTS8 introducing
PBL in teaching statistics for future engineers.
262