Page 9 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 9
m. sardoč in b. japelj pavešić ■ nasilje, šola, družba

na nacionalni ravni za preventivno in pomoč pri pojavih spletnega nasilja
med šolajočo se mladino.

V prispevku Preventivna vloga pozitivnih psihosocialnih odnosov v
šoli nam dr. Zora Ilc Rutar predstavi pomembnost odnosne kompetence
učiteljev ter odnosa med učitelji in učenci za doseganje optimalne šolske
in razredne klime, ko, izhajajoč iz teoretskih izhodišč, predstavi konkre-
tne nacionalne vire in aktivnosti za zagotavljanje spodbudnega šolskega
okolja in preprečevanja nasilja. Predstavitev učinkovitih aktivnosti za pre-
vencijo nasilja in spodbujanje pozitivne šolske klime zaokrožuje prispevek
Martine Kukovec o vzpostavitvi in analizi učinkovitosti vrstniške media-
cije v šolskem prostoru, ki se pokaže uspešna tako kot vzgoja za mediator-
je kot za izboljšanje šolske klime.

Prispevke tako družijo skupne ugotovitve o pomembnosti zaveda-
nja o nasilju v vseh oblikah, pomembnosti kakovostnega odnosa med vse-
mi člani šolske skupnosti ter o vlogi in pomenu zagotavljanja varnega in
spodbudnega učnega okolja.
doi: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.30(3-4)5-7

7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14