Page 130 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 130
šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4
Li, W. (2018) Translanguaging as a Practical Theory of Language. Applied
Linguistics 39 (1): 9–30, https://doi.org/10.1093/applin/amx039 (prido
bljeno 17. 10. 2018).
Lipavic Oštir, A., Lipovec, A., Rajšp, M. (2015) CLIL – orodje za izbiro ne
jezikovnih vsebin = CLIL – Werkzeug für die Auswahl von nicht
sprachlichen Inhalten. Revija za elementarno izobraževanje 8 (1-2): str.
11–26.
http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2015_letnik8%20stev1-2/
REI%208%201-2%2001.pdf (pridboljeno 17. 10. 2018).
Lipavic Oštir, A., Rajšp, M., Lipovec, A. (2017) Problemski pristop pri po
uku tujih jezikov. V Bratož, S. (ur.). Razsežnosti sodobnih učnih okolij
= Dimensions of contemporary learning environments. Koper: Založba
Univerze na Primorskem, str. 23–38.
Otheguy, R., Garcia, O., Reid, W. (2015) Clarifying translanguaging and de
constructing named languages: A perspective from linguistics. Applied
Linguistics Review 6 (3): str. 281–307.
Pirih Svetina, N., et al. (2016) Ko vsak uporablja svoj lastni jezik in razume
svojega sogovorca. Vestnik za tuje jezike 8 (1): str. 99–111.
Pižorn, K. (2017) Content and language integrated learning (CLIL): a pa
nacea for young English language learners?. V Enever, J., Lindgren,
E. (ur.) Early language learning: complexity and mixed methods. Blue
Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, str. 145–163.
Žagar, I. Ž., Žmavc, J., Domajnko, B. (2018) Učitelj kot retorik: retorično-
-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza, (Digitalna knjižni
ca, Dissertationes, 35). Pregledana izd. in razširjena izd. Ljubljana:
Pedagoški inštitut. http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-285-4.
pdf, http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-286-1/index.html.
Viri
Prijavnica za projekt Jeziki štejejo na javni razpis »Razvoj in udejanjanje ino
vativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompe
tenc«, Podsklop 1.3. Večjezičnost, 23. 1. 2017.
Vabilo na usposabljanje Raznojezični in raznokulturni pristopi pri pouku –
praktični primeri uporabe ROPPA, 13. 11. 2017.
Vabilo na usposabljanje Modeli inovativne prakse, 19. 12. 2017.
Vabilo na usposabljanje Jeziki, ki tudi štejejo, 28. 2. 2018.
Vabilo na usposabljanje Skozi opravljeno delo tvegamo pogled v prihodnost, 27.
8. 2018.
128
Li, W. (2018) Translanguaging as a Practical Theory of Language. Applied
Linguistics 39 (1): 9–30, https://doi.org/10.1093/applin/amx039 (prido
bljeno 17. 10. 2018).
Lipavic Oštir, A., Lipovec, A., Rajšp, M. (2015) CLIL – orodje za izbiro ne
jezikovnih vsebin = CLIL – Werkzeug für die Auswahl von nicht
sprachlichen Inhalten. Revija za elementarno izobraževanje 8 (1-2): str.
11–26.
http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2015_letnik8%20stev1-2/
REI%208%201-2%2001.pdf (pridboljeno 17. 10. 2018).
Lipavic Oštir, A., Rajšp, M., Lipovec, A. (2017) Problemski pristop pri po
uku tujih jezikov. V Bratož, S. (ur.). Razsežnosti sodobnih učnih okolij
= Dimensions of contemporary learning environments. Koper: Založba
Univerze na Primorskem, str. 23–38.
Otheguy, R., Garcia, O., Reid, W. (2015) Clarifying translanguaging and de
constructing named languages: A perspective from linguistics. Applied
Linguistics Review 6 (3): str. 281–307.
Pirih Svetina, N., et al. (2016) Ko vsak uporablja svoj lastni jezik in razume
svojega sogovorca. Vestnik za tuje jezike 8 (1): str. 99–111.
Pižorn, K. (2017) Content and language integrated learning (CLIL): a pa
nacea for young English language learners?. V Enever, J., Lindgren,
E. (ur.) Early language learning: complexity and mixed methods. Blue
Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, str. 145–163.
Žagar, I. Ž., Žmavc, J., Domajnko, B. (2018) Učitelj kot retorik: retorično-
-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza, (Digitalna knjižni
ca, Dissertationes, 35). Pregledana izd. in razširjena izd. Ljubljana:
Pedagoški inštitut. http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-285-4.
pdf, http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-286-1/index.html.
Viri
Prijavnica za projekt Jeziki štejejo na javni razpis »Razvoj in udejanjanje ino
vativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompe
tenc«, Podsklop 1.3. Večjezičnost, 23. 1. 2017.
Vabilo na usposabljanje Raznojezični in raznokulturni pristopi pri pouku –
praktični primeri uporabe ROPPA, 13. 11. 2017.
Vabilo na usposabljanje Modeli inovativne prakse, 19. 12. 2017.
Vabilo na usposabljanje Jeziki, ki tudi štejejo, 28. 2. 2018.
Vabilo na usposabljanje Skozi opravljeno delo tvegamo pogled v prihodnost, 27.
8. 2018.
128