Page 193 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 193
avtorji ■ authors

and co-editor of a reader on media and audiences in Slovene and a book
about changes in media culture Media landscapes in transiton. His most
recent publications include papers or chapters Ridiculing the Working-class
Body in Post-socialist Sitcom (with A. Trdina, Comedy Studies, 2018),
Television audiences in multichannel environmnet: fragmentation, gen-
der and (un)changed role of the schedule (Teorija in praksa, 2017) and
Technology, communication and monopolies of knowledge (with M. Pušnik
and R. Bobnič, 2018).

Vlasta Jalušič
je politologinja in izredna profesorica, raziskovalka na Mirovnem inšti-
tutu v Ljubljani, ki trenutno predava tudi na Filozofski fakulteti. Njena
področja raziskovanja so politična teorija in nasilje, rasizem, diskrimina-
cija in študije spolov. Doktorirala je na Univerzi na Dunaju, napisala več
knjig, številne članke in poglavja v knjigah na temo državljanstva in femi-
nizma, spolnih in drugih neenakosti, politike, tranzicije, vojne, nasilj­a in
Hannah Arendt.

Vlasta Jalušič
is a political scientist, Senior Research Fellow at the Peace Institute
(Institute for Contemporary Social and Political Studies), Ljubljana
(Slovenia) and an Associated Professor at the Faculty of Arts. She holds
a PhD in political science from Vienna University. She has written bo-
oks, articles and chapters on citizenship and feminism, gender and other
inequalities, Eastern European politics and transition, war, violence and
Hannah Arendt.

Ingrid Kodelja,
doktorica filozofije. Raziskuje in objavlja na področjih metafizike, social-
ne filozofije in srednjeveške filozofije znanosti.

Ingrid Kodelja,
PhD in Philosophy. Her area of research and publishing comprises me-
taphysics, social philosophy and medieval philosophy of science.

Robi Kroflič
je redni profesor za področji obče pedagogike in teorije vzgoje na
Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v
Ljubljani. Ožja področja njegovega znanstvenega delovanja so teorije pe-
dagoške avtoritete in pedagoškega erosa, teorije spodbujanja prosocialne-
ga in moralnega razvoja otrok in mladostnikov, inkluzivno izobraževanje,

191
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198