Page 194 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 194
šolsko polje, letnik xxx, številka 1–2

discipliniranje in kaznovanje ter preučevanje umetniške izkušnje kot ene-
ga osrednjih medijev vzgoje. V zadnjih letih je izoblikoval koncept celovi-
tega induktivnega vzgojnega pristopa, pri izvedbi pa je posebno pozornost
namenjal pogojem za večjo participacijo in emancipacijo otrok iz ranljivih
družbenih skupin in spodbujanju prosocialnega in moralnega razvoja pre-
ko umetniških izkušenj.

Robi Kroflič, PhD,
is a full time professor of theory of education and general pedagogy at the
Department for pedagogy and andragogy, Faculty of Arts, University of
Ljubljana, Slovenia. His basic fields of investigation are: theory of authori-
ty and pedagogical eros, theories of prosocial and moral education, inclu-
sive education, discipline strategies and punishment, and aesthetic expe-
rience as one of the main factors of education. In last years he formed a
comprehensive inductive concept of prosocial and moral development.
He is especially focused on conditions for a stronger participation and
emancipation of children from vulnerable social groups, and possibilities
of prosocial and moral education through artistic activities.

Tanja Oblak Črnič
je redna profesorica komunikologije na Fakulteti za družbene vede
Univerze v Ljubljani in gostujoča profesorica na Univerzi v Celovcu.
Kot članica Katedre za medijske in komunikacijske študije na Fakulteti
za družbene vede poučuje Raziskovanje medijev in komuniciranja,
Internetne študije in Komunikološki raziskovalni seminar. Raziskovalno
se ukvarja s komunikacijskimi aspekti digitalnih medijev, v zadnjih letih
pa se podrobneje fokusira na preučevanje digitalne kulture v vsakdanjem
življenju mladih, pozicije mladih do digitalnega državljanstva ter digital-
ne pismenosti. Njene nedavne objave med drugim vključujejo članke From
surveillance to co-viewing: strategies and responses to smartphone regulati-
on within a family context (s S. Zepan, Anthropological notebooks, 2018)
in Media repertoires and discursive communities: studying audiences in the
multimedia age (z B. Luthar, Communications, 2017).

Tanja Oblak Črnič
is a Professor in the Department for Media and Communication Studies
at the University of Ljubljana and visiting professor at the University of
Klagenfurt. She teaches Media and communication research, Internet
studies and Communication research seminar and in her recent research
she focuses on communication aspects of digital media, digital culture in
the everyday life of young people, digital citizenship and digital literacy.

192
   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199