Page 15 - Autor, S., Bijuklic, I., Štefanc, D., Žmavc. J. (ur.) (2023). Pedagoški leksikon: izbrani temeljni pojmi. Poskusna izdaja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 15
iček, F. (ur.). (1995). Današnja Identiteta pedagoških znanosti. Pedagoški inštitut pri Uni-
verzi v Ljubljani.
Pobežin, V. (ur.). (2013). Drugo pedagoškega diskurza. Pedagoški inštitut.
Skubic Ermenc, K. (2014). Prevajanje pojma »pedagogika« v angleški jezik in primer primer-
jalne pedagogike. Sodobna Pedagogika, 65(1), 56–71.
Štefanc, D. (2012). Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja. Znan-
stvena založba Filozofske fakultete Univerze Ljubljani.
Terminološki slovar vzgoje in izobraževanja. (B.l.) Termania. https://www.termania.
net/?searchIn=Linked&ld=74
Vsestransko razvita osebnost? (1985). Problemi št. 4.
Vidmar, T. (2006). Vseživljenjsko učenje pred svojo sodobno konceptualizacijo. Sodobna pe-
dagogika, 57(3), 28–48.
Zalta, E. N., in Nodelman, U. (ur.) (B. l.). The Stanford encyclopedia of philosophy. https://pla-
to.stanford.edu/
Žagar Karer, M. (2011). Terminologija med slovarjem in besedilom. Založba ZRC.
15
zakaj potrebujemo novi leksikon na področju vzgoje in izobraževanja
verzi v Ljubljani.
Pobežin, V. (ur.). (2013). Drugo pedagoškega diskurza. Pedagoški inštitut.
Skubic Ermenc, K. (2014). Prevajanje pojma »pedagogika« v angleški jezik in primer primer-
jalne pedagogike. Sodobna Pedagogika, 65(1), 56–71.
Štefanc, D. (2012). Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja. Znan-
stvena založba Filozofske fakultete Univerze Ljubljani.
Terminološki slovar vzgoje in izobraževanja. (B.l.) Termania. https://www.termania.
net/?searchIn=Linked&ld=74
Vsestransko razvita osebnost? (1985). Problemi št. 4.
Vidmar, T. (2006). Vseživljenjsko učenje pred svojo sodobno konceptualizacijo. Sodobna pe-
dagogika, 57(3), 28–48.
Zalta, E. N., in Nodelman, U. (ur.) (B. l.). The Stanford encyclopedia of philosophy. https://pla-
to.stanford.edu/
Žagar Karer, M. (2011). Terminologija med slovarjem in besedilom. Založba ZRC.
15
zakaj potrebujemo novi leksikon na področju vzgoje in izobraževanja