Page 15 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 15
r aziskovanje pr iložnosti in pasti digitalizacije v izobr aževanju
pitev znanja in veščin na področju motenj avtističnega spektra. V nadalje-
vanju Maša Vidmar s soavtoricami primerja izobraževalne programe za
strokovne delavce_ke glede na integriranosti njihovega sistema predšol-
skega vzgoje in varstva. Sledi poglavje, v katerem avtorja David Janet in
Gašper Cankar preverjata učinkovitost kontrolnih mehanizmov za zagota-
vljanje kakovosti vrednotenja preizkusov nacionalnega preverjanja znanja.
V nadaljevanju Tim Prezelj predstavi kvalitativno analizo vsebin s področ-
ja spolne vzgoje v učnih načrtih in poda predloge za prenovo. Janja Tekavc
v naslednjem poglavju nato ugotavlja, kakšne so izkušnje slovenskih dija-
kinj športnic in dijakov športnikov glede njihove dvojne kariere ter kako
zadovoljni so s posameznimi področji svojega življenja. Špela Javornik in
Jure Novak se v nadaljevanju osredotočata na povezavo med državljansko
participacijo učencev_k in njihovim socioekonomskim statusom. Mono-
grafija pa se zaključi s poglavjem v avtorstvu Igorja Perasa s sodelavkami, v
katerem predstavijo razloge za manj stresno doživljanje drugega in tretjega
vala epidemije covida-19.
Zaključimo lahko, da monografija predstavlja raznovrsten drobec raz-
iskav in analiz, ki se osredotočajo, osmišljajo in prevprašujejo digitalizaci-
jo v vzgoji in izobraževanju iz več različnih vidikov.
Vabljeni k branju!
15
pitev znanja in veščin na področju motenj avtističnega spektra. V nadalje-
vanju Maša Vidmar s soavtoricami primerja izobraževalne programe za
strokovne delavce_ke glede na integriranosti njihovega sistema predšol-
skega vzgoje in varstva. Sledi poglavje, v katerem avtorja David Janet in
Gašper Cankar preverjata učinkovitost kontrolnih mehanizmov za zagota-
vljanje kakovosti vrednotenja preizkusov nacionalnega preverjanja znanja.
V nadaljevanju Tim Prezelj predstavi kvalitativno analizo vsebin s področ-
ja spolne vzgoje v učnih načrtih in poda predloge za prenovo. Janja Tekavc
v naslednjem poglavju nato ugotavlja, kakšne so izkušnje slovenskih dija-
kinj športnic in dijakov športnikov glede njihove dvojne kariere ter kako
zadovoljni so s posameznimi področji svojega življenja. Špela Javornik in
Jure Novak se v nadaljevanju osredotočata na povezavo med državljansko
participacijo učencev_k in njihovim socioekonomskim statusom. Mono-
grafija pa se zaključi s poglavjem v avtorstvu Igorja Perasa s sodelavkami, v
katerem predstavijo razloge za manj stresno doživljanje drugega in tretjega
vala epidemije covida-19.
Zaključimo lahko, da monografija predstavlja raznovrsten drobec raz-
iskav in analiz, ki se osredotočajo, osmišljajo in prevprašujejo digitalizaci-
jo v vzgoji in izobraževanju iz več različnih vidikov.
Vabljeni k branju!
15