Page 10 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 10
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: digitalizacija vzgoje in izobr aževanja ...
143 Tabela 11: Glavni elementi programov začetnega izobraževanja za jedrne
strokovne delavce v sodelujočih državah
145 Tabela 12: Število predmetov po posameznih tematikah v programih
začetnega izobraževanja/usposabljanja za jedrne strokovne delavce
v institucionalnih ureditvah sodelujočih držav
156 Tabela 13: Rezultati enosmernih ANOV pri primerjavi povprečnih
kumulativnih in skupnih odstopanj vseh (kombinacij) skupin
157 Tabela 14: Rezultati enosmernih ANOV in t-testov pri primerjavi
povprečnih kumulativnih in skupnih odstopanj skupin standardizacije
158 Tabela 15: Rezultati enosmernih ANOV in t-testov pri primerjavi
povprečnih kumulativnih in skupnih odstopanj kontrolnega vrednotenja
159 Tabela 16: Pearsonovi koeficienti povezav med odstopanji ocenjevalcev
pri standardizacij in kontrolnem vrednotenju
189 Tabela 17: Izkušnje dijakinj športnic in dijakov športnikov z dvojno
kariero
206 Table 18: Relationship between participation out of school (S_SCHPART)
and SES
207 Table 19: Relationship between participation outside of school and SES
in Slovenia, Croatia and Italy
208 Table 20: Relationship between participation in school (S_SCHPART)
and SES
209 Table 21: Relationship between participation in school and SES
in Slovenia, Croatia and Italy
210 Table 22: Relationship between composite variable of discussing about
political and social issues outside of school (S_POLDISC) and SES
211 Table 23: Relationship between discussion about political and social issues
outside of school and SES in Slovenia, Croatia and Italy
224 Tabela 24: Razlogi za dojemanje drugega vala covida-19 kot manj
stresnega v primerjavi s prvim valom
228 Tabela 25: Razlogi za dojemanje tretjega vala covida-19 kot manj
stresnega v primerjavi s prvim valom
74 Slika 1: Povprečja ocen med začetnim in končnim vprašalnikom
vseh sodelujočih učencev
103 Slika 2: Mini merilnik
104 Slika 3: Grafični prikaz porabe vode
106 Slika 4: Vzpostavljanje mednarodne komunikacije osnovnošolske mladine
na osnovi izmenjave podatkov porabe vode v učilnicah
152 Slika 5: Shema organizacije ocenjevalcev pri vrednotenju preizkusov NPZ
(angl. RM Assessor)
153 Slika 6: Shema postopka vrednotenja preizkusov NPZ (angl. RM
Assessor)
10
143 Tabela 11: Glavni elementi programov začetnega izobraževanja za jedrne
strokovne delavce v sodelujočih državah
145 Tabela 12: Število predmetov po posameznih tematikah v programih
začetnega izobraževanja/usposabljanja za jedrne strokovne delavce
v institucionalnih ureditvah sodelujočih držav
156 Tabela 13: Rezultati enosmernih ANOV pri primerjavi povprečnih
kumulativnih in skupnih odstopanj vseh (kombinacij) skupin
157 Tabela 14: Rezultati enosmernih ANOV in t-testov pri primerjavi
povprečnih kumulativnih in skupnih odstopanj skupin standardizacije
158 Tabela 15: Rezultati enosmernih ANOV in t-testov pri primerjavi
povprečnih kumulativnih in skupnih odstopanj kontrolnega vrednotenja
159 Tabela 16: Pearsonovi koeficienti povezav med odstopanji ocenjevalcev
pri standardizacij in kontrolnem vrednotenju
189 Tabela 17: Izkušnje dijakinj športnic in dijakov športnikov z dvojno
kariero
206 Table 18: Relationship between participation out of school (S_SCHPART)
and SES
207 Table 19: Relationship between participation outside of school and SES
in Slovenia, Croatia and Italy
208 Table 20: Relationship between participation in school (S_SCHPART)
and SES
209 Table 21: Relationship between participation in school and SES
in Slovenia, Croatia and Italy
210 Table 22: Relationship between composite variable of discussing about
political and social issues outside of school (S_POLDISC) and SES
211 Table 23: Relationship between discussion about political and social issues
outside of school and SES in Slovenia, Croatia and Italy
224 Tabela 24: Razlogi za dojemanje drugega vala covida-19 kot manj
stresnega v primerjavi s prvim valom
228 Tabela 25: Razlogi za dojemanje tretjega vala covida-19 kot manj
stresnega v primerjavi s prvim valom
74 Slika 1: Povprečja ocen med začetnim in končnim vprašalnikom
vseh sodelujočih učencev
103 Slika 2: Mini merilnik
104 Slika 3: Grafični prikaz porabe vode
106 Slika 4: Vzpostavljanje mednarodne komunikacije osnovnošolske mladine
na osnovi izmenjave podatkov porabe vode v učilnicah
152 Slika 5: Shema organizacije ocenjevalcev pri vrednotenju preizkusov NPZ
(angl. RM Assessor)
153 Slika 6: Shema postopka vrednotenja preizkusov NPZ (angl. RM
Assessor)
10