Page 104 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 104
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: digitalizacija vzgoje in izobr aževanja ...
otroci toliko 'šikanirajo'«? Ozavestiti količino porabe vode pri pipi je zelo
pomembna osnova za vzpostavitev odgovornega odnosa do naravnih vi-
rov nasploh.
3. Obdelava podatkov, zajetih z mini merilnikom porabe
vode na pipi
3.1 Grafični prikaz porabe vode
Slika 3: Grafični prikaz porabe vode
Pridobljene podatke z mini merilnikom na pipi si lahko beležimo dnevno,
tedensko, po določenih opravilih v razpredelnice, dnevnike, koledarje. Ko-
ličine nam lahko služijo za lastno evidenco, preračunavanje pri različnih
matematičnih operacijah, izdelavo grafov itd. (Slika 3). Na osnovi primer-
jave podatkov porabe vode med šolami se je spontano razvila spletna apli-
kacija, ki v osnovni daje možnost za vnos meritev različnih merilnih mest,
pregled meritev in že obdelane statistične podatke. Temeljni cilj obdela-
ve podatkov je, da ugotovimo količino porabljene vode v določenem ča-
sovnem obdobju v razredu na določeni šoli. Ko dobimo povprečno porabo
na učenca na dan, je to marsikdaj tema za diskusijo. Je 0,84 litra na učenca
na dan ravno prav, preveč ali premalo? Namen programa ni svetovanje ali
104
otroci toliko 'šikanirajo'«? Ozavestiti količino porabe vode pri pipi je zelo
pomembna osnova za vzpostavitev odgovornega odnosa do naravnih vi-
rov nasploh.
3. Obdelava podatkov, zajetih z mini merilnikom porabe
vode na pipi
3.1 Grafični prikaz porabe vode
Slika 3: Grafični prikaz porabe vode
Pridobljene podatke z mini merilnikom na pipi si lahko beležimo dnevno,
tedensko, po določenih opravilih v razpredelnice, dnevnike, koledarje. Ko-
ličine nam lahko služijo za lastno evidenco, preračunavanje pri različnih
matematičnih operacijah, izdelavo grafov itd. (Slika 3). Na osnovi primer-
jave podatkov porabe vode med šolami se je spontano razvila spletna apli-
kacija, ki v osnovni daje možnost za vnos meritev različnih merilnih mest,
pregled meritev in že obdelane statistične podatke. Temeljni cilj obdela-
ve podatkov je, da ugotovimo količino porabljene vode v določenem ča-
sovnem obdobju v razredu na določeni šoli. Ko dobimo povprečno porabo
na učenca na dan, je to marsikdaj tema za diskusijo. Je 0,84 litra na učenca
na dan ravno prav, preveč ali premalo? Namen programa ni svetovanje ali
104