Page 9 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 9
vsebina ■ contents
Več- in raznojezičnost v izobraževalnih prostorih po Evropi
Katarína Vilčeková
231 Mehrsprachigkeit – die einzige Herausforderung
in der Flüchtlingsbeschulung?
Večjezičnost – edini izziv v izobraževanju beguncev in begunk?
Monika Hornáček Banášová
257 Problemorientierter Soft CLIL Ansatz für nichtenglischen
FS-Unterricht – Ergebnisse der internationalen Umfragen
Problemoriented Soft CLIL for non-english language learner -
Results of the international surveys
David Little, Déirdre Kirwan
279 Rethinking language teaching: the theory and practice
of plurilingual education
Ponovni razmislek o poučevanju jezikov:
teorija in praksa raznojezičnega izobraževanja
309 Predstavitve avtoric
Authors
317 Stvarno kazalo
Index
9
Več- in raznojezičnost v izobraževalnih prostorih po Evropi
Katarína Vilčeková
231 Mehrsprachigkeit – die einzige Herausforderung
in der Flüchtlingsbeschulung?
Večjezičnost – edini izziv v izobraževanju beguncev in begunk?
Monika Hornáček Banášová
257 Problemorientierter Soft CLIL Ansatz für nichtenglischen
FS-Unterricht – Ergebnisse der internationalen Umfragen
Problemoriented Soft CLIL for non-english language learner -
Results of the international surveys
David Little, Déirdre Kirwan
279 Rethinking language teaching: the theory and practice
of plurilingual education
Ponovni razmislek o poučevanju jezikov:
teorija in praksa raznojezičnega izobraževanja
309 Predstavitve avtoric
Authors
317 Stvarno kazalo
Index
9