Page 8 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 8
Andreja Retelj, Nataša Pirih Svetina
87 Mreža za promocijo večjezičnosti kot sistemska rešitev
za spodbujanje večjezičnosti v kontekstu slovenskega izobraževanja
na vseh ravneh
Network for promotion of multilingualism as a system solution
for developing multilingualism in the context of Slovene educational
system
Liljana Kač
107 Raznojezične učne ure so s pomočjo Referenčnega okvira
za pluralistične pristope k jezikom in kulturam več kot samo učenje
jezikov
Plurilingual lessons with the Framework of References
for Plurilingual Approaches are more than only languages learning
Vesna Mikolič
131 Vloga književnosti pri medkulturnem pristopu poučevanja jezika
The role of literature in the intercultural approach to language
teaching
Medpredmetno povezovanje kot priložnost za jezike
Alenka Lipovec, Alja Lipavic Oštir
149 Matematika v soft CLIL pristopu v gimnaziji
Mathematics in the soft CLIL approach in high schools
Ana Vovk, Jana Ambrožič Dolinšek
179 Razumevanje trajnostnosti med mladimi v luči vpliva soft CLIL
učnih enot pri dijakih drugih letnikov gimnazijskih programov
Understanding sustainability among young people in the light
of the influence of soft CLIL learning units in second year students
of high school programs
Saša Jazbec, Brigita Kacjan
201 O monokulturnosti, medkulturnosti in/ali večkulturnosti
pri pouku tujega jezika
Monoculturality, interculturality and pluriculturality
in foreign language teaching
8
87 Mreža za promocijo večjezičnosti kot sistemska rešitev
za spodbujanje večjezičnosti v kontekstu slovenskega izobraževanja
na vseh ravneh
Network for promotion of multilingualism as a system solution
for developing multilingualism in the context of Slovene educational
system
Liljana Kač
107 Raznojezične učne ure so s pomočjo Referenčnega okvira
za pluralistične pristope k jezikom in kulturam več kot samo učenje
jezikov
Plurilingual lessons with the Framework of References
for Plurilingual Approaches are more than only languages learning
Vesna Mikolič
131 Vloga književnosti pri medkulturnem pristopu poučevanja jezika
The role of literature in the intercultural approach to language
teaching
Medpredmetno povezovanje kot priložnost za jezike
Alenka Lipovec, Alja Lipavic Oštir
149 Matematika v soft CLIL pristopu v gimnaziji
Mathematics in the soft CLIL approach in high schools
Ana Vovk, Jana Ambrožič Dolinšek
179 Razumevanje trajnostnosti med mladimi v luči vpliva soft CLIL
učnih enot pri dijakih drugih letnikov gimnazijskih programov
Understanding sustainability among young people in the light
of the influence of soft CLIL learning units in second year students
of high school programs
Saša Jazbec, Brigita Kacjan
201 O monokulturnosti, medkulturnosti in/ali večkulturnosti
pri pouku tujega jezika
Monoculturality, interculturality and pluriculturality
in foreign language teaching
8