Page 200 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 200
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

the educational process and the transition between different learning en-
vironments.

Marija Ropič Kop je zaposlena na Pedagoški fakulteti v Mariboru kot do-
centka za specialno didaktiko (podpodročje slovenski jezik in književnost).
Pri svojem delu se posveča začetnemu opismenjevanju v predšolskem ob-
dobju, opismenjevanju učencev v osnovni šoli, branju in pisanju. Zadnja
leta se posveča raziskovanju glasovnega zavedanja v predšolskem obdobju
in v 1. razredu, branju in pisanju.
Marija Ropič Kop is employed at the Faculty of Education in Maribor as a
docent of special didactics (Slovenian language and literature). In her work,
she dedicates herself to initial literacy in the preschool period, to literacy
of primary school pupils and to reading and writing. In recent years, she
has been dedicating herself to researching phonological awareness in the
preschool period and in 1st grade, to reading and writing.

Dr. Tilen Smajla je redno zaposlen kot predmetni učitelj angleškega jezika
na osnovni šoli z italijanskim učnim jezikom Pier Paolo Vergerio il Vecchio
Koper, kjer je zaposlen od septembra 2016, dopolnilno pa poučuje nemški
jezik na gimnaziji z italijanskim učnim jezikom Ginnasio Antonio Sema v
Portorožu. Področja njegovega raziskovanja so v glavnem učenje in pouče-
vanje tujih jezikov, stališča raznih deležnikov do tujih jezikov, in sicer tako
v otroštvu kot v osnovni in srednji šoli ter visokem šolstvu, kar dokazuje
s številnimi objavami ter prispevki na znanstvenih konferencah v Sloveni-
ji in tujini.
Dr Tilen Smajla, is a full-time English teacher at the Pier Paolo Vergerio il
Vecchio Elementary School in Koper, where he has been working since Sep-
tember 2016, and a German teacher at the Ginnasio Antonio Sema in Por-
torož, where he teaches German. His main areas of research are the learn-
ing and teaching of foreign languages, the attitudes of various stakeholders
towards foreign languages, both in childhood and in primary, secondary
and higher education, as evidenced by numerous publications and contri-
butions to scientific conferences in Slovenia and abroad.

Klaudija Šterman Ivančič je kot raziskovalka zaposlena na Pedagoškem
­inštitutu. Od leta 2016 je nacionalna koordinatorica Programa mednarod­
ne primerjave dosežkov učencev (PISA). Raziskovalno se ukvarja s preuče-

200
   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205