Page 392 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 392
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

Blaž Zmazek je redni profesor za matematiko. Svojo raziskovalno delo je
pričel na področju teorije grafov in nadaljeval na področju srednješolskega
splošnega izobraževanja, kjer je vrsto let predsedoval Državni komisiji za
splošno maturo in komisiji za srednje šole Strokovnega sveta RS za sploš-
no izobraževanje. Med prvimi je vpeljal vključevanje elementov dinamič-
ne geometrije v spletne učne vire in kasneje na tem področju povezal eki-
po strokovnjakov, ustvarjalcev e-gradiv, i-učbenikov ter izobraževalnega
stičišča.
Blaž Zmazek, PhD is a full professor of mathematics. He started his resear-
ch work in graph theory. He continued it in general education in secondary
education, where he chaired the National Commission for General Matura
and the Commission for Secondary Schools of the Professional Council of
the Republic of Slovenia for General Education for many years. He was one
of the first to introduce the integration of dynamic geometry elements in
online learning resources. He later brought together a team of experts, cre-
ators of e-materials, i-textbooks and educational hubs in this field.

Igor Pesek je docent za področje didaktike računalništva. Raziskovalno se
ukvarja s poučevanjem računalništva, e-učenjem in uporabo IKT pri po-
uku. Sodeloval je v vseh pomembnejših slovenskih projektih za izdelavo
e-gradiv in bil vodja nacionalnega projekta E-učbeniki. Na Univerzi v Ma-
riboru je sodeloval kot član projektnih svetov projektov, ki so vpeljali smi-
selno uporabo IKT v visokošolski prostor. Je član skupine RINOS, ki delu-
je na področju vpeljave računalništva in informatike v osnovno in srednjo
šolo.
Igor Pesek, PhD, is an assistant professor in the field of computer didacti-
cs. Her research interests include computer education, e-learning and the
use of ICT in teaching. He participated in all significant Slovenian e-mate-
rials projects and was the leader of the national project E-textbooks. At the
University of Maribor, he participated as a member of project councils in
projects introducing the meaningful use of ICT in higher education. He is
a member of the RINOS group, which works in introducing computer and
information science in primary and secondary schools

Nika Kores je študentka Fakultete za naravoslovje in matematiko. Obiskuje
študijsko smer izobraževalna matematika in izobraževalna biologija. Zani-
ma se za področje vzgoje in izobraževanja. V reviji Dianoia je skupaj s štu-
dentko Tanjo Rojc objavila članek z naslovom Vpliv dodatnih dejavnosti na

392
   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397