Page 15 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 15
https://w w w.doi.org/10.32320/978-961-270-339-4.15
Namesto uvoda
Igor Ž. Žagar
Devetega in 10. septembra 2020 je v prostorih Znanstveno raziskovalne-
ga centra SAZU potekala 5. nacionalna znanstvena konferenca »Razisko-
vanje v vzgoji in izobraževanju«. Na konferenci, katere tema je bila Medse-
bojni vpliv raziskovanja in prakse, je bilo tokrat, zaradi omejitev povezanih
z epidemijo, predstavljenih le 51 prispevkov, odvile pa so se tudi 3 panelne
razprave.
Večina avtoric in avtorjev je svoje konferenčne prispevke razširila v
znanstvene članke, 22 jih je uspešno prestalo dvojno slepi recenzentski po-
stopek, in te najdete v pričujoči monografiji. Članki posegajo na vsa temat-
ska področja konference, od učenja in poučevanja, izobraževalnih politik
in zagotavljanja kakovosti, pa vse do socialnih in čustvenih vidikov vzgo-
je in izobraževanja ter vloge IKT. Močan pečat je na konferenčnih prispev-
kih pustil epidemični vpliv na vzgojo in izobraževanje, ki ga odsevajo tudi
prispevki te monografije.
Želim vam prijetno in, upam, navdihujoče branje!
Ljubljana, avgust 2021
prof. dr. Igor Ž. Žagar,
predsednik Programskega odbora
15
Namesto uvoda
Igor Ž. Žagar
Devetega in 10. septembra 2020 je v prostorih Znanstveno raziskovalne-
ga centra SAZU potekala 5. nacionalna znanstvena konferenca »Razisko-
vanje v vzgoji in izobraževanju«. Na konferenci, katere tema je bila Medse-
bojni vpliv raziskovanja in prakse, je bilo tokrat, zaradi omejitev povezanih
z epidemijo, predstavljenih le 51 prispevkov, odvile pa so se tudi 3 panelne
razprave.
Večina avtoric in avtorjev je svoje konferenčne prispevke razširila v
znanstvene članke, 22 jih je uspešno prestalo dvojno slepi recenzentski po-
stopek, in te najdete v pričujoči monografiji. Članki posegajo na vsa temat-
ska področja konference, od učenja in poučevanja, izobraževalnih politik
in zagotavljanja kakovosti, pa vse do socialnih in čustvenih vidikov vzgo-
je in izobraževanja ter vloge IKT. Močan pečat je na konferenčnih prispev-
kih pustil epidemični vpliv na vzgojo in izobraževanje, ki ga odsevajo tudi
prispevki te monografije.
Želim vam prijetno in, upam, navdihujoče branje!
Ljubljana, avgust 2021
prof. dr. Igor Ž. Žagar,
predsednik Programskega odbora
15