Page 14 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 14
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

31 Slika 1: Delež ravnateljev_ic, udeleženih na raznolikih vrstah
strokovnega izobraževanja na področju vključujoče šolske kulture

32 Slika 2: Delež ravnateljev_ic, ki je pripisal izbranim značilnostim
strokovnega usposabljanja pozitiven doprinos k njihovim praksam
vodenja šole

76 Slika 3: Število oseb s priznano mednarodno zaščito v Republiki Sloveniji
(1995–2019)

102 Slika 4: Prikaz povezave načel, ciljev, metodike 1. starostnega obdobja
in 2. starostnega obdobja ter vloge vzgojitelja glede na posamezna
področja razvijanja predopismenjevalnih spretnosti, ki jih opredeljuje
Kurikulum za vrtce (1999), in shematski prikaz povezav med splošnimi
cilji, operativnimi cilji jezika, operativnimi cilji književnosti
ter didaktičnimi priporočili glede na posamezna področja razvijanja
predopismenjevalnih spretnosti, ki jih opredeljuje Učni načrt
za slovenščino (2011)

176 Slika 5: Dosežki v spretnostih glede na starost, podatki za Slovenijo,
raziskava PIAAC (2012–2015), besedilne spretnosti

177 Slika 6: Besedilne spretnosti prebivalcev OECD, Evropske unije, Slovenije
po starosti, rezultati raziskave PIAAC (2012–2016)

268 Slika 7: Razlike v povprečni šolski oceni mladih glede na vzgojni stil
staršev

328 Slika 8: Ocena učnih aktivnosti (A)
329 Slika 9: Načrtovanje učnih pristopov ter preverjanja in ocenjevanja (B)
341 Slika 10: Prikaz uspešnosti otrok pri različnih prehajanjih

med reprezentacijami v odstotkih
344 Slika 11: Prikaz pravilnih odgovorov za razumevanje načela štetja

in za prehajanja med reprezentacijam

14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19