Page 12 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 12
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse
54 Tabela 12: Rezultati t-testa za neodvisne vzorce učencev skupin A in B
v branju »sklopa besed 4«
55 Tabela 13: Rezultati - testa učencev skupin A in B v številu prebranih
besed »sklopa besed 4«
56 Tabela 14: Rezultati - testa skupin A in B v zmožnosti branja »sklopa
besed 4«
75 Tabela 15: Število priseljenih v Slovenijo in izseljenih iz Slovenije
(2010–2017).
120 Tabela 16: Opisne statistike in korelacije na vzorcu učencev OŠ
121 Tabela 17: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje vizualnega nasilja v osnovni šoli
123 Tabela 18: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besedilnega nasilja v osnovni šoli
125 Tabela 19: Opisne statistike in korelacije na vzorcu učencev SŠ
125 Tabela 20: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje vizualnega nasilja v srednji šoli
127 Tabela 21: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besedilnega nasilja v srednji šoli
144 Tabela 22: Deskriptivna statistika in korelacije
145 Tabela 23: Frekvence odgovorov na posamezne postavke,
ki merijo besedno in odnosno nasilje (N = 364).
146 Tabela 24: Frekvence odgovorov na posamezne postavke,
ki merijo besedno in odnosno viktimizacijo (N = 364).
147 Tabela 25: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besednega nasilja
148 Tabela 26: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanja odnosnega nasilja
149 Tabela 27: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo besedno viktimizacijo
150 Tabela 28: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo odnosno viktimizacijo
166 Tabela 29: Participacija osmošolcev v Sloveniji pri državljanskih
aktivnostih na šoli
167 Tabela 30: Participacija osmošolcev v Sloveniji pri državljanskih
aktivnostih v šoli v povezavi s SES
168 Tabela 31: Sodelovanje osmošolcev v Sloveniji pri posameznih
državljanskih aktivnostih v šoli v povezavi s SES
179 Tabela 32: Frekvenčna porazdelitev neodvisnih spremenljivk na populaciji
mladih, starih od 16 do 24 let
181 Tabela 33: T-test za dva neodvisna vzorca (odvisna spremenljivka:
besedilne spretnosti)
182 Tabela 34: Analiza variance (odvisna spremenljivka: besedilne spretnosti)
12
54 Tabela 12: Rezultati t-testa za neodvisne vzorce učencev skupin A in B
v branju »sklopa besed 4«
55 Tabela 13: Rezultati - testa učencev skupin A in B v številu prebranih
besed »sklopa besed 4«
56 Tabela 14: Rezultati - testa skupin A in B v zmožnosti branja »sklopa
besed 4«
75 Tabela 15: Število priseljenih v Slovenijo in izseljenih iz Slovenije
(2010–2017).
120 Tabela 16: Opisne statistike in korelacije na vzorcu učencev OŠ
121 Tabela 17: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje vizualnega nasilja v osnovni šoli
123 Tabela 18: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besedilnega nasilja v osnovni šoli
125 Tabela 19: Opisne statistike in korelacije na vzorcu učencev SŠ
125 Tabela 20: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje vizualnega nasilja v srednji šoli
127 Tabela 21: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besedilnega nasilja v srednji šoli
144 Tabela 22: Deskriptivna statistika in korelacije
145 Tabela 23: Frekvence odgovorov na posamezne postavke,
ki merijo besedno in odnosno nasilje (N = 364).
146 Tabela 24: Frekvence odgovorov na posamezne postavke,
ki merijo besedno in odnosno viktimizacijo (N = 364).
147 Tabela 25: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanje besednega nasilja
148 Tabela 26: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo izvajanja odnosnega nasilja
149 Tabela 27: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo besedno viktimizacijo
150 Tabela 28: Hierarhična multipla regresijska analiza za spremenljivke,
ki napovedujejo odnosno viktimizacijo
166 Tabela 29: Participacija osmošolcev v Sloveniji pri državljanskih
aktivnostih na šoli
167 Tabela 30: Participacija osmošolcev v Sloveniji pri državljanskih
aktivnostih v šoli v povezavi s SES
168 Tabela 31: Sodelovanje osmošolcev v Sloveniji pri posameznih
državljanskih aktivnostih v šoli v povezavi s SES
179 Tabela 32: Frekvenčna porazdelitev neodvisnih spremenljivk na populaciji
mladih, starih od 16 do 24 let
181 Tabela 33: T-test za dva neodvisna vzorca (odvisna spremenljivka:
besedilne spretnosti)
182 Tabela 34: Analiza variance (odvisna spremenljivka: besedilne spretnosti)
12