Page 13 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 13
kazalo slik in tabel
183 Tabela 35: Koeficienti regresijske analize (odvisna spremenljivka besedilne
spretnosti)
211 Tabela 36: Rezultati osnovnošolcev v eksperimentalni in v kontrolni
skupini na prvem merjenju (pred-test) in drugem merjenju znanja
in veščin
212 Tabela 37: Rezultati dijakov v eksperimentalni in dijakov v kontrolni
skupini na prvem in drugem merjenju znanja in veščin
212 Tabela 38: Rezultati dijakov eksperimentalne in kontrolne skupine
na prvem merjenju (pred-test) in drugem merjenju znanja in veščin
213 Tabela 39: Povprečni dosežki osnovnošolcev v eksperimentalni
in v kontrolni skupini na pred in post-testu ter pripadajoči t-testi razlik
med obema merjenja znotraj posamezne skupine
214 Tabela 40: Povprečni dosežki srednješolcev pri prvem in drugem merjenju
na Lestvici doživljanja kompetentnosti za učenje matematike
ter pripadajoča t-testa
249 Tabela 41: Opisne statistike in korelacijski koeficienti za celoten vzorec
(N = 242)
250 Tabela 42: Primerjava povprečnih vrednosti in standardnih odklonov
izbranih mer glede na skupino poklicev
251 Tabela 43: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju med učitelji,
ki izvajajo notranje vaje in učitelji, ki ne izvajajo notranjih vaj
252 Tabela 44: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju med učitelji,
ki izvajajo telesne vaje in učitelji, ki ne izvajajo telesnih vaj
253 Tabela 45: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju
med udeleženci, ki izvajajo notranje vaje in udeleženci, ki ne izvajajo
notranjih vaj (na nivoju celotnega vzorca)
253 Tabela 46: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju
med udeleženci, ki izvajajo notranje vaje in udeleženci, ki ne izvajajo
notranjih vaj (na nivoju celotnega vzorca)
269 Tabela 47: Povezanost starševske podpore, starševskega pritiska in šolske
uspešnosti mladih
269 Tabela 48: Ordinalna regresijska analiza dejavnikov šolske uspešnosti
mladih
286 Tabela 49: Kvalitativne značilnosti pregledanih video razlag (N = 532)
287 Tabela 50: Merljive značilnosti video razlag
304 Tabela 51: Doživljanje izvajanja vaj za spodbujanje čuječnosti
pri udeleženkah
304 Tabela 52: Opažene spremembe pri udeleženkah po izvedbi čuječnostne
vaje
305 Tabela 53: Ocena smiselnosti vključevanja čuječnostne prakse v študijski
proces
306 Tabela 54: Ocena koristnosti vključevanja čuječnostne prakse v študijski
proces na različnih področjih dela in delovanja
13
183 Tabela 35: Koeficienti regresijske analize (odvisna spremenljivka besedilne
spretnosti)
211 Tabela 36: Rezultati osnovnošolcev v eksperimentalni in v kontrolni
skupini na prvem merjenju (pred-test) in drugem merjenju znanja
in veščin
212 Tabela 37: Rezultati dijakov v eksperimentalni in dijakov v kontrolni
skupini na prvem in drugem merjenju znanja in veščin
212 Tabela 38: Rezultati dijakov eksperimentalne in kontrolne skupine
na prvem merjenju (pred-test) in drugem merjenju znanja in veščin
213 Tabela 39: Povprečni dosežki osnovnošolcev v eksperimentalni
in v kontrolni skupini na pred in post-testu ter pripadajoči t-testi razlik
med obema merjenja znotraj posamezne skupine
214 Tabela 40: Povprečni dosežki srednješolcev pri prvem in drugem merjenju
na Lestvici doživljanja kompetentnosti za učenje matematike
ter pripadajoča t-testa
249 Tabela 41: Opisne statistike in korelacijski koeficienti za celoten vzorec
(N = 242)
250 Tabela 42: Primerjava povprečnih vrednosti in standardnih odklonov
izbranih mer glede na skupino poklicev
251 Tabela 43: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju med učitelji,
ki izvajajo notranje vaje in učitelji, ki ne izvajajo notranjih vaj
252 Tabela 44: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju med učitelji,
ki izvajajo telesne vaje in učitelji, ki ne izvajajo telesnih vaj
253 Tabela 45: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju
med udeleženci, ki izvajajo notranje vaje in udeleženci, ki ne izvajajo
notranjih vaj (na nivoju celotnega vzorca)
253 Tabela 46: Preverjanje razlik v psihološkem funkcioniranju
med udeleženci, ki izvajajo notranje vaje in udeleženci, ki ne izvajajo
notranjih vaj (na nivoju celotnega vzorca)
269 Tabela 47: Povezanost starševske podpore, starševskega pritiska in šolske
uspešnosti mladih
269 Tabela 48: Ordinalna regresijska analiza dejavnikov šolske uspešnosti
mladih
286 Tabela 49: Kvalitativne značilnosti pregledanih video razlag (N = 532)
287 Tabela 50: Merljive značilnosti video razlag
304 Tabela 51: Doživljanje izvajanja vaj za spodbujanje čuječnosti
pri udeleženkah
304 Tabela 52: Opažene spremembe pri udeleženkah po izvedbi čuječnostne
vaje
305 Tabela 53: Ocena smiselnosti vključevanja čuječnostne prakse v študijski
proces
306 Tabela 54: Ocena koristnosti vključevanja čuječnostne prakse v študijski
proces na različnih področjih dela in delovanja
13