Page 406 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 406
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
ca), trenutno zaposlena v Vrtcu Mavrica Brežice kot ravnateljica. Trenutno
je doktorandka Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete v progra-
mu Edukacijske vede.Poglobljeno se ukvarja z raziskovanjem na področju
predšolske vzgoje in vodenja vrtca, profesionalnega razvoja, medgeneracij-
skega sodelovanja ter timskega dela, še posebej timskega vodenja. Redno
sodeluje na strokovnih in zanstvenih konferencah s predstavitvami prime-
rov dobre prakse in rezultatev raziskovanja ki ga izvaja na področju tim-
skega dela kot spodbude za profesionalni razvoj.
Silvija Komočar graduated from Masters study program Preschool educa-
tion and has 20 years of work experience in education (9 years in lead-
ership), currently employed at the Vrtec Mavrica Brežice as Headmaster.
She is currently a PhD student at the University of Primorska, Faculty of
Education in the Education Sciences program. She is extensively involved
in research in the field of preschool education, kindergarten management,
professional development, intergenerational cooperation and team work,
especially team management. She regularly participates in professional
and educational conferences, presenting examples of good practice and re-
search findings that she conducts in the field of teamwork as an incentive
for professional development.
Dr. Zsofia Hangyal je predavateljica, raziskovalka in koordinatorica za in-
ternacionalizacijo na univerzi Eötvös Loránd, Budimpešta, Madžarska. Po
končanem doktorskem študiju mednarodnega in primerjalnega izobraže-
vanje na Pekinški pedagoški univerzi so njeni glavni raziskovalni interesi
usmerjeni v internacionalizacijo visokega šolstva, v vpliv programov učne
mobilnosti in sociologijo.
PhD Zsofia Hangyal is a lecturer, researcher and internationalisation coor-
dinator at Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary. After completing
her PhD in International and Comparative Education at Beijing Normal
University, her main research interests are internationalisation of higher
education, impact studies of teaching mobility programmes, generation
theories and sociology.
Ana Gorše je bila rojena 3. 2. 1985 v Novem mestu. Diplomirala je leta 2007
na ljubljanski Pedagoški fakulteti, smer razredni pouk. Od septembra tega
leta je zaposlena na OŠ Loka Črnomelj kot razredna učiteljica. Za izvajanje
bralnih testov se je dodatno usposabljala leta 2015 na Filozofski fakulteti.
Udeležuje se različnih izobraževanj in konferenc, kjer tudi aktivno sodelu-
406
ca), trenutno zaposlena v Vrtcu Mavrica Brežice kot ravnateljica. Trenutno
je doktorandka Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete v progra-
mu Edukacijske vede.Poglobljeno se ukvarja z raziskovanjem na področju
predšolske vzgoje in vodenja vrtca, profesionalnega razvoja, medgeneracij-
skega sodelovanja ter timskega dela, še posebej timskega vodenja. Redno
sodeluje na strokovnih in zanstvenih konferencah s predstavitvami prime-
rov dobre prakse in rezultatev raziskovanja ki ga izvaja na področju tim-
skega dela kot spodbude za profesionalni razvoj.
Silvija Komočar graduated from Masters study program Preschool educa-
tion and has 20 years of work experience in education (9 years in lead-
ership), currently employed at the Vrtec Mavrica Brežice as Headmaster.
She is currently a PhD student at the University of Primorska, Faculty of
Education in the Education Sciences program. She is extensively involved
in research in the field of preschool education, kindergarten management,
professional development, intergenerational cooperation and team work,
especially team management. She regularly participates in professional
and educational conferences, presenting examples of good practice and re-
search findings that she conducts in the field of teamwork as an incentive
for professional development.
Dr. Zsofia Hangyal je predavateljica, raziskovalka in koordinatorica za in-
ternacionalizacijo na univerzi Eötvös Loránd, Budimpešta, Madžarska. Po
končanem doktorskem študiju mednarodnega in primerjalnega izobraže-
vanje na Pekinški pedagoški univerzi so njeni glavni raziskovalni interesi
usmerjeni v internacionalizacijo visokega šolstva, v vpliv programov učne
mobilnosti in sociologijo.
PhD Zsofia Hangyal is a lecturer, researcher and internationalisation coor-
dinator at Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary. After completing
her PhD in International and Comparative Education at Beijing Normal
University, her main research interests are internationalisation of higher
education, impact studies of teaching mobility programmes, generation
theories and sociology.
Ana Gorše je bila rojena 3. 2. 1985 v Novem mestu. Diplomirala je leta 2007
na ljubljanski Pedagoški fakulteti, smer razredni pouk. Od septembra tega
leta je zaposlena na OŠ Loka Črnomelj kot razredna učiteljica. Za izvajanje
bralnih testov se je dodatno usposabljala leta 2015 na Filozofski fakulteti.
Udeležuje se različnih izobraževanj in konferenc, kjer tudi aktivno sodelu-
406