Page 140 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 140
Svetovalna službe in ravnatelja vedno prinese
dijakinje) ga ni bilo Sodelovanje staršev, svetovalne uspeh.
Slabo rešeni primeri
Pretep
takšen, ki udeležencu ni najbolj po volji. Pretep med dijakoma, ker je eden izmed nji-
ju dobil
ni stopilo na mojo stran nasilje nad pretep med dijakoma Nasilje rešujemo takoj
učiteljem in sicer
v prihodnje in sankcije v primeru Pretep na hodniku samo razgovor s pomočni-
ponovitve kom in nekaj
zaradi zunanjih dejavnikov. Prišlo je do pretepa dveh dijakov na hodniku med odmo-
rom in ves
dijakov na hodniku med odmorom in ves pretep je bil posnet. Dijak, ki je sprožil pretep je
140 in ves pretep je bil posnet. Dijak, ki je pretep je kasneje tožil dijaka, ki ga je pretepel,
sprožil
je trajalo 1 teden. Učenec je učiteljici gro- pretepom po šoli, ker mu je povedala, da ga je za-
zi s pisala, ko
dobili vzgojni ukrep. Dopisovanja ni več Pretep med poukom; začetnik pretepa ima
bilo. ukrep, drugi
to, da se mu je ukradlo ampak z nasi- pretepom je pa dobil vrnjen predmet in pohvaljen!
ljem in
tudi obisk tečaja o nenasilni komunikaciji pretep med dvema dijakoma, en dijak je bil
kaznovan,
, drugi pa ni dobil vzgojnega ukrepa, za pretep pa sta bila kriva oba Resen pretep med
dijaki,
predlogov svetovalne službe. Za pretep ni bila poklicana policija. jasen postopek
in reševanja problema. Žaljenje Pretep dijakov Kaznovanje dijakov, kadar so
profesorja strogo
posameznega primera. Srednje dobro; pretep dijakov med poukom, pošljem po
nenaden vodstvo; sledi
Izbruh šovinizma, takojšen, uspešen Pretep dijakinj, počasno reševanje! Dijak je
pogovor!
svetovalne službe. Danes sta prijatelja. Pretep dveh dijakov. Eden huje poškodovan.
Ta, huje
Ta, huje poškodovan, je bil krivec in pretepa . Veliko slabše jo je odnesel drugi dijak (
iniciator
večje kot bile ob bliskoviti reakciji (kot pretepu ). Pretep dveh dijakov zaradi
npr ob nesporazuma.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
dijakinje) ga ni bilo Sodelovanje staršev, svetovalne uspeh.
Slabo rešeni primeri
Pretep
takšen, ki udeležencu ni najbolj po volji. Pretep med dijakoma, ker je eden izmed nji-
ju dobil
ni stopilo na mojo stran nasilje nad pretep med dijakoma Nasilje rešujemo takoj
učiteljem in sicer
v prihodnje in sankcije v primeru Pretep na hodniku samo razgovor s pomočni-
ponovitve kom in nekaj
zaradi zunanjih dejavnikov. Prišlo je do pretepa dveh dijakov na hodniku med odmo-
rom in ves
dijakov na hodniku med odmorom in ves pretep je bil posnet. Dijak, ki je sprožil pretep je
140 in ves pretep je bil posnet. Dijak, ki je pretep je kasneje tožil dijaka, ki ga je pretepel,
sprožil
je trajalo 1 teden. Učenec je učiteljici gro- pretepom po šoli, ker mu je povedala, da ga je za-
zi s pisala, ko
dobili vzgojni ukrep. Dopisovanja ni več Pretep med poukom; začetnik pretepa ima
bilo. ukrep, drugi
to, da se mu je ukradlo ampak z nasi- pretepom je pa dobil vrnjen predmet in pohvaljen!
ljem in
tudi obisk tečaja o nenasilni komunikaciji pretep med dvema dijakoma, en dijak je bil
kaznovan,
, drugi pa ni dobil vzgojnega ukrepa, za pretep pa sta bila kriva oba Resen pretep med
dijaki,
predlogov svetovalne službe. Za pretep ni bila poklicana policija. jasen postopek
in reševanja problema. Žaljenje Pretep dijakov Kaznovanje dijakov, kadar so
profesorja strogo
posameznega primera. Srednje dobro; pretep dijakov med poukom, pošljem po
nenaden vodstvo; sledi
Izbruh šovinizma, takojšen, uspešen Pretep dijakinj, počasno reševanje! Dijak je
pogovor!
svetovalne službe. Danes sta prijatelja. Pretep dveh dijakov. Eden huje poškodovan.
Ta, huje
Ta, huje poškodovan, je bil krivec in pretepa . Veliko slabše jo je odnesel drugi dijak (
iniciator
večje kot bile ob bliskoviti reakciji (kot pretepu ). Pretep dveh dijakov zaradi
npr ob nesporazuma.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji