Page 109 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 109
loga A
Konteksti nastopanja značilnih
besed, ki opredeljujejo dobro
ali slabo rešene primere nasilja
na osnovnih šolah

Dobro rešeni problemi 109

Restitucija

Po vzgojnem ukrepu je učenec dobil restitucijo , ki jo je tudi opravil. Problem je bil
ustrezno vsaj za

je za neustrezno vedenje dobil pisni opo- restitucijo , pri kateri smo sodelovali vsi delav-
min in ci šole.

svobodnega odločanja. Ker nobeni restitucija dobro sodelovanje s starši niso po-
razgovori, magali in se

o tem razredničarko in starše, se pomeniti o restituciji . Pride samo do opozorila, da se to
ne počne.

starši so bili seznanjeni, učenca sta sprejela restitucijo in nasilje med njima se ni nadaljeva-
lo. V odmoru

gibanja (med odmori) nasilnega učenca, restitucija . Dolgotrajen mobing s strani
nekdanje

, še nekaj časa se je spremljal odnos med restitucija , ki je bila narejena. Otrok s PP je
njima in napadel

drugim učencem, pa ni dobil vzgojnega restitucija izsiljevanje ocen Neprimerno vede-
ukrepa. nje učencev

do učencev tujcev po načelih mediacije in restitucije z jasnimi sklepi s strani učencev Uče-
nec je imel

podpirajo. Učenec je po pogovoru spre- restitucijo . Mama učenca se je vodstvu šole pri-
jel svojo tožila, da so

. Sledil je izrek vzgojnega opomina in restitucija (pomoč čistilki in priprava predsta-
vitve na

nad mlajšim vrstnikom je učitelj rešil z restitucijo ter oblikovanjem in spremljanjem
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114