Page 111 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 111
iacija stepla učenca, ki ju nisem poznala. Primer je
rešeni. Med mojim dežuranjem na hod- stepla prevzela
niku sta se , sta se pogovorila, s pomočjo
učencev nad učiteljem. Učenca, ki sta se svetovalne
pred šolo (fizično precej grdo). Šola: oba
takoj, kar pa ni vedno mogoče. Dva učen- stepla
ca sta se . Takoj je ukrepala razredničarka tako,
da sta
rešenih. Nimam v spominu Sovrstnika stepla , a so se bile pripravljene pogovori-
sta se ti. Primer
na hodniku. Takega primera se ne
uspeli sprejet. Spor med deklicami, ki so steple spomnim. 1.
se zaradi poraza pri nogometni tekmi. Z
učencema
nasilje, ko sta se 2 učenca predmetne stepla med poukom, lahko sem ju izločila in
stopnje sta pri
, naredimo pogovor, odkrijemo
pod nadzorom strokovnjaka. Učenca sta stepla okoliščine,
se . Ker je prvi učenec že dalj časa izzival
drugega
mora otrok imeti zadostno oceno. učen- stepla
ca sta se

, družinske vrednote so drugačne). Če se stepeta 111
učenca

.Potrebno bi ga bilo izločiti . Učenca sta se stepla

Svetovalna psihologinjo , učencem, s starši in ravnateljem.
Vedno na koncu najdemo rešitev. Sode-
lovanje s psihologinjo , ravnateljem, svetovalno delav-
od nje, da se srečujeta vsak odmor. Raz- ko, UZ,
govor s
sošolcev glede dodatne strokovne Psihologinja je predala informacijo razredničar-
pomoči. ki, ki je
učitelju, z njim so se izvedli pogovori s
šolsko psihologinjo , razrednikom, naredil se je zapisnik,
ter vodstvom šole in strokovnim delav-
cem, npr. psihologinjo , na katerem se naredi temeljit načrt
starši, učitelji, ravnateljica, šolska dela

bilo, ko smo učitelji in starši, vodstvo šo- psihologinja z učencem in sprotno sodelova-
le in nje vseh,
po vzgojnem načrtu šole, pomoč šolske
psihologinja našli skupni jezik in si zaupali – se
Pogovor z učencem, starši, svetovalno skupaj
službo,
vpletenih učencev, nato, če je potreb- psihologinje in vodstva šole. Menim, da tovrstne
no, še pri probleme

psihologinjo , ravnateljico; skupni sestanek s star-
ši, ki so

psihologinji . Na naši šoli dobro rešujemo pro-
bleme. Ne bi

priloga a
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116