Page 107 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 107
iri 107
Japelj Pavešić, B., M. Zavašnik in T. Ažman, ur. 2020. Učitelji in ravnatelji, cenje-
ni strokovnjaki: izsledki Mednarodne raziskave poučevanja in učenja, TALIS
2018, 2. del. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Japelj Pavešić, B., M. Zavašnik, T. Ažman in A. Mlekuž, ur. 2019. Vseživljenjsko
učenje učiteljev in ravnateljev: izsledki Mednarodne raziskave poučevanja in
učenja, TALIS 2018, 1. del. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Japelj Pavešić, B. in Svetlik, K. 2016. Znanje matematike med osmošolci v Slove-
niji in po svetu. Izsledki raziskave TIMSS 2015. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
http://timsspei.splet.arnes.si/files/2016/11/T15-tretja-osmosolci.pdf
Lešnik Mugnaioni D., Koren, A., Logaj, V. in Brejc, M. 2009. Nasilje v šoli: Oprede-
litev, prepoznavanje, preprečevanje in obravnava, zbirka Vodenje v vzgoji in
izobraževanju. Kranj: Šola za ravnatelje.
Mullis, I. V. S., M. O. Martin, P. Foy in M. Hooper. 2016. TIMSS 2015 Internatio-
nal Results in Mathematics. Chestnut Hill, MA: Boston College, TIMSS &
PIRLS International Study Center. http://timssandpirls.bc.edu/timss2015/
international-results/.
Sardoč, M. 2019. »Kako misliti in razumeti nasilje.« Šolsko polje (tematska števil-
ka Nasilje, šola, družba) XXX (1–2), 151–65.
OECD. 2018. TALIS 2018, mednarodna zbirka podatkov. https://www.oecd.org/
education/talis/talis-2018-data.htm.
TIMSS 2015. 2016. Almanacs. TIMSS 2015 International Database. Boston Colle-
ge, TIMSS & PIRLS International Study Center. https://timssandpirls.bc.edu/
timss2015/international-database.
Japelj Pavešić, B., M. Zavašnik in T. Ažman, ur. 2020. Učitelji in ravnatelji, cenje-
ni strokovnjaki: izsledki Mednarodne raziskave poučevanja in učenja, TALIS
2018, 2. del. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Japelj Pavešić, B., M. Zavašnik, T. Ažman in A. Mlekuž, ur. 2019. Vseživljenjsko
učenje učiteljev in ravnateljev: izsledki Mednarodne raziskave poučevanja in
učenja, TALIS 2018, 1. del. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Japelj Pavešić, B. in Svetlik, K. 2016. Znanje matematike med osmošolci v Slove-
niji in po svetu. Izsledki raziskave TIMSS 2015. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
http://timsspei.splet.arnes.si/files/2016/11/T15-tretja-osmosolci.pdf
Lešnik Mugnaioni D., Koren, A., Logaj, V. in Brejc, M. 2009. Nasilje v šoli: Oprede-
litev, prepoznavanje, preprečevanje in obravnava, zbirka Vodenje v vzgoji in
izobraževanju. Kranj: Šola za ravnatelje.
Mullis, I. V. S., M. O. Martin, P. Foy in M. Hooper. 2016. TIMSS 2015 Internatio-
nal Results in Mathematics. Chestnut Hill, MA: Boston College, TIMSS &
PIRLS International Study Center. http://timssandpirls.bc.edu/timss2015/
international-results/.
Sardoč, M. 2019. »Kako misliti in razumeti nasilje.« Šolsko polje (tematska števil-
ka Nasilje, šola, družba) XXX (1–2), 151–65.
OECD. 2018. TALIS 2018, mednarodna zbirka podatkov. https://www.oecd.org/
education/talis/talis-2018-data.htm.
TIMSS 2015. 2016. Almanacs. TIMSS 2015 International Database. Boston Colle-
ge, TIMSS & PIRLS International Study Center. https://timssandpirls.bc.edu/
timss2015/international-database.