Page 114 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 114
Zmerjanje
. Psihično nasilje sošolca nad sošolko ( zmerjanje , obrekovanje). V tem primeru je učen-
ka vse
v stiski, da se nasilje ne bi več Zmerjanje učitelja s strani čustveno motenega
ponavljalo. otroka.
vedenjem nasilen, verbalno zmerjanje , fizično – prevračanje predmetov oko-
– preklinjanje, li sebe,
med sprtimi, sodelovanje staršev zmerjanje učencev. Razgovor, mediacija,
medsebojno obveščanje
premalo medsebojne pomoči pretep zmerjanje posameznega učitelja s strani učen-
dveh učencev ca Nasilje
. Za kršitev pravil – vzgojni opomin zmerjanje učenca – ni dobil vzg. opomina Nasil-
Besedno než je moral
motenja Upoštevanje drugačnih po Zmerjanje med učenci. Nismo imeli takšnega
narodnosti. primera.
. Nadlegovanje sošolke prek interneta, zmerjanje , žaljenje. Dlje od moraliziranja nis-
mo prišli
114 učitelja in učenca z motenjem, izziva- zmerjanjem , ob opominu je mati hotela kaznova-
njem in ti učitelja z
Opomin
pouka, neprimerno vedenje do sošol- opomin in enotedensko pospravljanje s
cev. Ukrep: čistilkami.
Kljub vsem pogovorom, tudi s starši, opominu , se njegovo vedenje ne izboljša. Mis-
ukrepom in lim, da bi
. Učenec je moteč pri pouku; dobil je že opomin , a učenec še vedno izvaja fizično in
vzgojni verbalno
žaljenje učiteljev; učenec dobil vzgojni opomin ; učenec vseeno nadaljuje z žaljenjem.
staršev, družbeno koristno delo, vzgoji opomin Ko se starši strinjajo z vzgojnimi ukre-
pi in se
in vrnil ukradene stvari. Sledil je pisni opomin učencu, temu pa prijava dogodka
njegovih
prijava dogodka njegovih staršev Opomin je razrednik moral razveljaviti zaradi
inšpekciji. napake
zboru, da bi takšen učenec dobil vzgojni opomin , čeprav bi ga moral. Vsi problemi, ki
smo jih
programa za delo z učencem, ki je do- opominov , naslednji, ki mu je grozil je pomenil
bil že več
, napak v postopku (npr. pri izrekanju opominov ), namesto da bi se starši osredotočili na
vzgojnih
, rešen le s pogovorom. ne vem omeji- opomini ni ustrezna, bolj proste roke razredniku.
tev s tremi
situacijam. Učenec je dobil dva vzgojna opomina , med drugim tudi zaradi nasilnega in
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
. Psihično nasilje sošolca nad sošolko ( zmerjanje , obrekovanje). V tem primeru je učen-
ka vse
v stiski, da se nasilje ne bi več Zmerjanje učitelja s strani čustveno motenega
ponavljalo. otroka.
vedenjem nasilen, verbalno zmerjanje , fizično – prevračanje predmetov oko-
– preklinjanje, li sebe,
med sprtimi, sodelovanje staršev zmerjanje učencev. Razgovor, mediacija,
medsebojno obveščanje
premalo medsebojne pomoči pretep zmerjanje posameznega učitelja s strani učen-
dveh učencev ca Nasilje
. Za kršitev pravil – vzgojni opomin zmerjanje učenca – ni dobil vzg. opomina Nasil-
Besedno než je moral
motenja Upoštevanje drugačnih po Zmerjanje med učenci. Nismo imeli takšnega
narodnosti. primera.
. Nadlegovanje sošolke prek interneta, zmerjanje , žaljenje. Dlje od moraliziranja nis-
mo prišli
114 učitelja in učenca z motenjem, izziva- zmerjanjem , ob opominu je mati hotela kaznova-
njem in ti učitelja z
Opomin
pouka, neprimerno vedenje do sošol- opomin in enotedensko pospravljanje s
cev. Ukrep: čistilkami.
Kljub vsem pogovorom, tudi s starši, opominu , se njegovo vedenje ne izboljša. Mis-
ukrepom in lim, da bi
. Učenec je moteč pri pouku; dobil je že opomin , a učenec še vedno izvaja fizično in
vzgojni verbalno
žaljenje učiteljev; učenec dobil vzgojni opomin ; učenec vseeno nadaljuje z žaljenjem.
staršev, družbeno koristno delo, vzgoji opomin Ko se starši strinjajo z vzgojnimi ukre-
pi in se
in vrnil ukradene stvari. Sledil je pisni opomin učencu, temu pa prijava dogodka
njegovih
prijava dogodka njegovih staršev Opomin je razrednik moral razveljaviti zaradi
inšpekciji. napake
zboru, da bi takšen učenec dobil vzgojni opomin , čeprav bi ga moral. Vsi problemi, ki
smo jih
programa za delo z učencem, ki je do- opominov , naslednji, ki mu je grozil je pomenil
bil že več
, napak v postopku (npr. pri izrekanju opominov ), namesto da bi se starši osredotočili na
vzgojnih
, rešen le s pogovorom. ne vem omeji- opomini ni ustrezna, bolj proste roke razredniku.
tev s tremi
situacijam. Učenec je dobil dva vzgojna opomina , med drugim tudi zaradi nasilnega in
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji