Page 211 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 211
internacionalizacija šole doma in v tujini ter zaznane ovire pri implementaciji
Slika 14: Percepcija pomembnosti mednarodnih mobilnosti
Zanimalo nas je, ali v kolektivu OŠ Tončke Čeč strokovni delavci me-
nijo, da so mednarodne mobilnosti pomembne ali ne. 89 % jih je mnenja,
da so mednarodne mobilnosti v okviru zaposlitve pomembne za različna
spoznanja. 9 % jih o tem nima mnenja. Pri preverjanju stališč do mobilno-
sti smo preverili tudi razlike med odgovori med starostnimi skupinami.
Vsi respondenti prve starostne skupine so odgovorili, da so mednarodne
mobilnosti v okviru zaposlitve pomembne, učitelji druge starostne skupine
so se v večini (83 %) strinjali s pomembnostjo mobilnosti, 17 % pa jih nima
mnenja o tem.
Zaključek
V okviru raziskave smo iskali razloge za slabšo udeležbo strokovnih delav-
cev OŠ Tončke Čeč Trbovlje v aktivnostih internacionalizacije v tujini oz.
mobilnosti, ki jih nudijo podporne organizacije. Najbolj presenetljiva ugo-
tovitev v raziskavi je, da bi se 46 % strokovnih delavcev mobilnosti udeleži-
lo ter da v izkušnji mobilnosti prepoznavajo veliko prednost ter prispevek k
osebnemu in profesionalnemu razvoju. Samo 3 % vprašanih ne prepoznava
uporabnosti mednarodne izkušnje mobilnosti za profesionalni razvoj. Sko-
zi vprašalnik je bilo ugotovljeno, da strokovni delavci slabše poznajo mož-
nosti financiranja, da jih ne iščejo oz. ne vedo, kje jih iskati, saj jih 29 % na-
vaja, da te dobijo pri kolegicah, pri katerih pa je splošna podučenost slaba.
Zelo spodbudna ugotovitev, da imajo strokovni delavci OŠ Tončke Čeč po-
211
Slika 14: Percepcija pomembnosti mednarodnih mobilnosti
Zanimalo nas je, ali v kolektivu OŠ Tončke Čeč strokovni delavci me-
nijo, da so mednarodne mobilnosti pomembne ali ne. 89 % jih je mnenja,
da so mednarodne mobilnosti v okviru zaposlitve pomembne za različna
spoznanja. 9 % jih o tem nima mnenja. Pri preverjanju stališč do mobilno-
sti smo preverili tudi razlike med odgovori med starostnimi skupinami.
Vsi respondenti prve starostne skupine so odgovorili, da so mednarodne
mobilnosti v okviru zaposlitve pomembne, učitelji druge starostne skupine
so se v večini (83 %) strinjali s pomembnostjo mobilnosti, 17 % pa jih nima
mnenja o tem.
Zaključek
V okviru raziskave smo iskali razloge za slabšo udeležbo strokovnih delav-
cev OŠ Tončke Čeč Trbovlje v aktivnostih internacionalizacije v tujini oz.
mobilnosti, ki jih nudijo podporne organizacije. Najbolj presenetljiva ugo-
tovitev v raziskavi je, da bi se 46 % strokovnih delavcev mobilnosti udeleži-
lo ter da v izkušnji mobilnosti prepoznavajo veliko prednost ter prispevek k
osebnemu in profesionalnemu razvoju. Samo 3 % vprašanih ne prepoznava
uporabnosti mednarodne izkušnje mobilnosti za profesionalni razvoj. Sko-
zi vprašalnik je bilo ugotovljeno, da strokovni delavci slabše poznajo mož-
nosti financiranja, da jih ne iščejo oz. ne vedo, kje jih iskati, saj jih 29 % na-
vaja, da te dobijo pri kolegicah, pri katerih pa je splošna podučenost slaba.
Zelo spodbudna ugotovitev, da imajo strokovni delavci OŠ Tončke Čeč po-
211