Page 111 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 111
učinki erasmus+ strokovnih usposabljanj v tujini na učitelje

Klemenčič, Eva. Vmesno nacionalno poročilo o implementaciji in učinkih
programa Erasmus+ XE “Erasmus+” . Ljubljana: MIZŠ, 2017.

Marentič Požarnik, Barica. 2000. »Profesionalizacija izobraževanja učiteljev –
nujna predpostavka uspešne prenove.« Vzgoja in izobraževanje XE “izo-
braževanje” 4, št. 31 (2000): 4−11.

Sardoč, Mitja, Luka Klepac, Mojca Rožman, Tina Vršnik Perše in Barbara
Brečko. Mednarodna raziskava poučevanja in učenja TALIS. Nacionalno
poročilo, Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2009.

Sentočnik, Sonja. Študija učinkov programa Vseživljenjsko učenje XE “uče-
nje” na osnovnošolsko in srednješolsko izobraževanje XE “izobraževa-
nje” z vidika nacionalnih prioritet. Ljubljana: Center RS za mobilnost XE
“mobilnost” in evropske programe izobraževanja in usposabljanja. 2013.

Slapšak, Urška in Andreja Lenc. »Mednarodno sodelovanje kot orodje za dvig
motivacije in krepitev organizacijskih veščin učiteljev.« Raziskovanje v
vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018.

Valenčič Zuljan, Milena. Profesionalne poti pedagoških delavcev. Vršac: Visoka
škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača ‘Mihailo Palov’, 2012.

Zelena knjiga o izobraževanju učiteljev v Evropi. 2001. Ljubljana: Ministrstvo
za šolstvo, znanost in šport.
Viri

CMEPIUS. 2018. „Analiza intervjujev. Interno gradivo.“ Ljubljana.
CMEPIUS. 2018. „Analiza vprašalnikov orodje MobilityTool+ (EK 2014-2017).

Izvoz podatkov 25. 4. 2018.“ Ljubljana.
Evropska komisija. 2019. „Erasmus+. Vodnik za prijavitelje.“ Poskus dostopa 2.

20. 2019. http://www.erasmusplus.si/razpis/razpis-2019/.

111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116