Page 139 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 139
osnovnošolski literarni kanon ali kaj smo brali/beremo v šoli
Jožef Beg, Jožica. »Svetovna književnost v berilih za splošno srednješolsko izo-
braževanje po letu 1945.« V Svetovne književnosti in obrobja, uredil Mar-
ko Juvan, 353–371. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU, 2012.
Jurman, Benjamin. Kako narediti dober učbenik na podlagi antropološke vzgo-
je. Ljubljana: Jutro, 1999.
Juvan, Marko. »Literarni kanon.« Literatura 13 (1991): 116–135.
Juvan, Marko. »Kulturni spomin in literatura.« Slavistična revija 53, št. 3 (2003):
379–400.
Kopczyk, Mihaeł. »Literarni kanon – politika – šola: k razpravam o tem, kaj
sodi v šolski literarni kanon na Poljskem.« V Književnost v izobraževanju:
cilji, vsebine in metode, (Obdobja 25), uredila Boža Krakar Vogel,337–348.
Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slove-
nistiko, Filozofska fakulteta, 2006.
Kordigel Aberšek, Metka. Didaktika mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo, 2008.
Kovač, Miha, Mojca Šebart Kovač, Janez Krek, Damijan Štefanc in Tadej Vid-
mar. Učbeniki in družba znanja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Znan-
stveni inštitut Filozofske fakultete, 2005.
Krakar Vogel, Boža. »Obravnava literarne klasike v sodobni šoli – na primeru
Prešerna.« Jezik in slovstvo 46, št. 4 (2001): 125–136.
Marentič Požarnik, Barica. 1992. »Učbeniki so namenjeni učencem.« V Učbe-
niki danes in jutri. Prispevki s srečanj avtorjev učbenikov DZS, Bled, 11.
september 1992, uredila Jana Željko, 19 –26. Ljubljana: Državna založba
Slovenija.
Mejak, Martina. Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v
osnovnošolskih berilih. Doktorska disertacija. Koper: Fakulteta za huma-
nistične študije, 2017.
Novak Popov, Irena. »Slovenske pesnice v literarni vedi in izobraževanju.«
V Književnost v izobraževanju: cilji, vsebine in metode, (Obdobja 25), ur.
Boža Krakar Vogel, 337–348, Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/
tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko, Filozofska fakulteta, 2006.
Saksida, Igor. Poti in razpotja didaktike književnosti. Mengeš: Izolit, 2008
Sobočan, Ana Marija. »Branje kanona.« V Književnost v izobraževanju: cilji,
vsebine in metode, (Obdobja 25), ur. Boža Krakar Vogel, 337–348. Ljublja-
na: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko,
Filozofska fakulteta, 2006.
139
Jožef Beg, Jožica. »Svetovna književnost v berilih za splošno srednješolsko izo-
braževanje po letu 1945.« V Svetovne književnosti in obrobja, uredil Mar-
ko Juvan, 353–371. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU, 2012.
Jurman, Benjamin. Kako narediti dober učbenik na podlagi antropološke vzgo-
je. Ljubljana: Jutro, 1999.
Juvan, Marko. »Literarni kanon.« Literatura 13 (1991): 116–135.
Juvan, Marko. »Kulturni spomin in literatura.« Slavistična revija 53, št. 3 (2003):
379–400.
Kopczyk, Mihaeł. »Literarni kanon – politika – šola: k razpravam o tem, kaj
sodi v šolski literarni kanon na Poljskem.« V Književnost v izobraževanju:
cilji, vsebine in metode, (Obdobja 25), uredila Boža Krakar Vogel,337–348.
Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slove-
nistiko, Filozofska fakulteta, 2006.
Kordigel Aberšek, Metka. Didaktika mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo, 2008.
Kovač, Miha, Mojca Šebart Kovač, Janez Krek, Damijan Štefanc in Tadej Vid-
mar. Učbeniki in družba znanja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Znan-
stveni inštitut Filozofske fakultete, 2005.
Krakar Vogel, Boža. »Obravnava literarne klasike v sodobni šoli – na primeru
Prešerna.« Jezik in slovstvo 46, št. 4 (2001): 125–136.
Marentič Požarnik, Barica. 1992. »Učbeniki so namenjeni učencem.« V Učbe-
niki danes in jutri. Prispevki s srečanj avtorjev učbenikov DZS, Bled, 11.
september 1992, uredila Jana Željko, 19 –26. Ljubljana: Državna založba
Slovenija.
Mejak, Martina. Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v
osnovnošolskih berilih. Doktorska disertacija. Koper: Fakulteta za huma-
nistične študije, 2017.
Novak Popov, Irena. »Slovenske pesnice v literarni vedi in izobraževanju.«
V Književnost v izobraževanju: cilji, vsebine in metode, (Obdobja 25), ur.
Boža Krakar Vogel, 337–348, Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/
tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko, Filozofska fakulteta, 2006.
Saksida, Igor. Poti in razpotja didaktike književnosti. Mengeš: Izolit, 2008
Sobočan, Ana Marija. »Branje kanona.« V Književnost v izobraževanju: cilji,
vsebine in metode, (Obdobja 25), ur. Boža Krakar Vogel, 337–348. Ljublja-
na: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko,
Filozofska fakulteta, 2006.
139